Kaveri laitatti viime viikolla M5:een Calix:n lohkon.Tyyppinumeroa en muista.Eikä siitä mitään pakosarjaa irrotettu,vaikka ahasta oli kuulemma ollutkin...Ja piuhaan sitten kunnon lämpöeristeet.Jos meinaat sisätilalämppärin joskus asentaa,kannattaa johdotus suunnitella konehuoneeseen jo nyt sitä silmällä pitäen.
Tiedän että kumpikaan proppuun tuleva lohkis ei mene ilman pakosarjan irrotusta, mutta toivottavasti ei kaverisi pakosarjaa muotoiltu että saatiin sopimaan!
Kyllä siihen saa imusarjan alle laitettua perinteisen lohkolämppärin, vaikka monesti sanotaan, että ei saa. Olen nähnyt tuon "livenä". Useimmiten näihin tarjotaan kyllä letkulämppäriä tms. En tiedä tarkempaa mallia / merkkiä tuolle elementille.
Proppuun tulevaa lämppäriä ei saa laittaa yläpuolelle eli imusarjan alle!
Taidan viedä tuonne paikalliseen bmw liikkeeseen... arvio hinnan alle 200e. Ei varmaankaan kannate itse sotkea käsiä ja onhan niillä kunnon vakuutukset, jos jotain vikaa ilmenee....
t:Peltsi
Ilmoitteletko vielä saitko laitettua tuohon hintaan?
Tai suostuivatko ylipäänsä laittamaan?
Minkä lämppärin laittoivat?
Pelkään, että joku asiasta tietämätön on vaan luvannut tuohon hintaan, mutta kun meet autosi kanssa ja katsovat alle niin asia voi olla toisinkin!
Juu, eli ilmastointi laitteita on kaksi. En tiedä mitä tarkoitat pakoputkentuulettimella? Mutta repsikalle ja kuskille on siis omansa, eli kaksi kompuraa!
Joopa joo niin on omassakin kahdet säädöt, mut ei siellä ole kyl ku yks kompura. Toinen niist on se pumppu, mikä puhaltaa kylmänä ilmaa pakoputkee.
Taidan viedä tuonne paikalliseen bmw liikkeeseen... arvio hinnan alle 200e. Ei varmaankaan kannate itse sotkea käsiä ja onhan niillä kunnon vakuutukset, jos jotain vikaa ilmenee....
t:Peltsi
Ilmoitteletko vielä saitko laitettua tuohon hintaan?
Tai suostuivatko ylipäänsä laittamaan?
Minkä lämppärin laittoivat?
Pelkään, että joku asiasta tietämätön on vaan luvannut tuohon hintaan, mutta kun meet autosi kanssa ja katsovat alle niin asia voi olla toisinkin!
joo ilmoittelen sitten...
nyt: Peugeot boxer 1.9td, Opel kadett 2.0 16v city -78, Ski-doo rev 440 X -03 (kisa), Yamaha GP1200R -03 (jetti)
ex: golf 1.3 -89, 518i Bavaria -86, 316i -92, 325i touring -88, 318 is -92, M5 -91, 328i touring -96
Kaveri laittoi vasta tuonti mersuunsa 5kw Eberin minikellolla ja TP5 kauko-ohjaimella täällä Rovaniemellä niin hintaa asennettuna tuli 850€. Asennuksen osuus oli 250€.
Sanohan vielä mistä saa uuden 5Kw Eberin kaukoohjaimella 600€ :?: Käyn ostamassa heti muutaman :!:
Kaikki mitä oon kyselly,on maksanut vähintään 1000€ ! ,siihen vielä asennus päälle.
Kaveri laittoi vasta tuonti mersuunsa 5kw Eberin minikellolla ja TP5 kauko-ohjaimella täällä Rovaniemellä niin hintaa asennettuna tuli 850€. Asennuksen osuus oli 250€.
Sanohan vielä mistä saa uuden 5Kw Eberin kaukoohjaimella 600€ :?: Käyn ostamassa heti muutaman :!:
Kaikki mitä oon kyselly,on maksanut vähintään 1000€ ! ,siihen vielä asennus päälle.
jos ostaa kaks, niin varmaan saa vielä halvemmalla...
eli käydäänkö MUUMI kysyyn???...
nyt: Peugeot boxer 1.9td, Opel kadett 2.0 16v city -78, Ski-doo rev 440 X -03 (kisa), Yamaha GP1200R -03 (jetti)
ex: golf 1.3 -89, 518i Bavaria -86, 316i -92, 325i touring -88, 318 is -92, M5 -91, 328i touring -96
Kaveri laitatti viime viikolla M5:een Calix:n lohkon.Tyyppinumeroa en muista.Eikä siitä mitään pakosarjaa irrotettu,vaikka ahasta oli kuulemma ollutkin...Ja piuhaan sitten kunnon lämpöeristeet.Jos meinaat sisätilalämppärin joskus asentaa,kannattaa johdotus suunnitella konehuoneeseen jo nyt sitä silmällä pitäen.
Tiedän että kumpikaan proppuun tuleva lohkis ei mene ilman pakosarjan irrotusta, mutta toivottavasti ei kaverisi pakosarjaa muotoiltu että saatiin
sopimaan!
Sen verran korjausta edelliseen vielä:Auto olikin -93:n M5,siis 3.8koneinen.Liekö peltisarjoissa eroa vai missä,mutta niitä ei irroitettu eikä lommotettu eikä lämmitinelementtiä mitenkään muotoiltu.Varmistin tänään asian.Kuten aiemmin kerroin,ahdasta oli mutta paikoilleen lämmitin meni...
Kaveri laitatti viime viikolla M5:een Calix:n lohkon.Tyyppinumeroa en muista.Eikä siitä mitään pakosarjaa irrotettu,vaikka ahasta oli kuulemma ollutkin...Ja piuhaan sitten kunnon lämpöeristeet.Jos meinaat sisätilalämppärin joskus asentaa,kannattaa johdotus suunnitella konehuoneeseen jo nyt sitä silmällä pitäen.
Nostetaas vuoden wanha topicci esiin kun tämä on itselle kovin ajankohtaista. Onko jollakin oikeasti kokemuksia siitä Calixin lohkolämppäristä (RE208) E34 M5:ssä? Tapiolan Essolla sanoivat sen olevan liian lähellä pakosarjaa ja suosittelivat letkulämppäriä tilalle.
Joo ostin tossa omaan m5:seen calixin vastuksen ja pyysin laittamaan bemari huollossa kiinni kun vaihtoivat siihen nesteitä, mutta eipäs sopinukkaan!
Oli liian korkea kuulemma ja otti moottorin kannakkeeseen kiinni. Heillä sattui olemaan defan vastus nr 145 hyllyssä joka sinne sitten mahtui. Moottorin kumin joutuivat asennusvaiheessa irroittamaan joten pientä hommaa siinä oli...
Calixille lähti pieni reklamaatio.
Joo ostin tossa omaan m5:seen calixin vastuksen ja pyysin laittamaan bemari huollossa kiinni kun vaihtoivat siihen nesteitä, mutta eipäs sopinukkaan!
Oli liian korkea kuulemma ja otti moottorin kannakkeeseen kiinni. Heillä sattui olemaan defan vastus nr 145 hyllyssä joka sinne sitten mahtui. Moottorin kumin joutuivat asennusvaiheessa irroittamaan joten pientä hommaa siinä oli...
Calixille lähti pieni reklamaatio.
Comment