Originally posted by Cunttory
moottoria saksasta?
Collapse
X
-
ps. pitää sitten olla kaikki varusteet!Originally posted by jani73Kun pitää saada hyvä ja halpa. :wink:Originally posted by Cunttory...harmi vaan että suomalaisetkin on omineet aika kivasti nämä "häkinhelmet".
( ja kun kerta olet siellä saksassa niin ostappa siihen samalla mp3 soitin, uudet aluvanteet, talvirenkaat jne.. kun nehän ei maksa mitään siellä päin. ainiin.. olihan siinä lohkolämmitin? :lol: )All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
No empä kyllä sitä väittänytkään että hampurilaiset ajaa pommeilla,mutta essonbaarissa aina sanotaan että pohjosessa on paskat autot,ja sinne viedään kaikki huonoimmat.Originally posted by hojo-_-nyt kyllä alko kiinnostamaan että mitenköhän ne eteläsaksalaiset ajelee?
... ja mikshän ne hampurilaiset ajaa pommeilla, vaikka alue on Saksan varakkaimpia seutuja?
Katoin vaan erään ohjelman jossa roudattiin hampuriin laivaan kaikenlaisia autoja ja määränpää afrikka.Tuntuu vaan typerälle kun yleistetään että pohjoisesta saa pelkästään pommeja.
Edellinen että nykyinen bmw on saksasta haettu toinen hampurista ja toinen frankfurtista,enkä näe mitään eroa ostopaikan perusteella!Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
Pistän nyt oman lusikkani soppaan, eli kaksi autoa olen ostanut "Saksasta", eli välittäjän kautta suomesta. Ensimmäisen ostin Valkeakoskelta ja se näytti ihan hyvältä päällepäin ja konevika oli jo tiedossa. Akku oli tietenkin viety pois ettei konetta voinut käyttää jne. No ostin auton ja otettiin kone pois, ykkös pytyn kohdalla lohkossa reikä ja mäntä hukassa :lol: Sinänsä tuo ei vielä haitannut, vaan se, mitä korille tapahtui talven aikana, nimittäin toiseen kylkeen tuli halkeama -pakkelia, ihanaa
Sisustan purkamisen jälkeen huomattiin että koko takaosa oli oittu huonsti ja ulkokuori rakennettu pakkelista. Se auto päätyi osiksi ja seuraavan ostin tunnetulta välittäjältä ja sen kanssa ei ole ollut mitään ongelmia, auto on unelma kuntoinen, ei ruostetta eikä sivuääniä jne.
Eli sieltä saksasta saa juuri sitä mitä tilaa :idea: Jos haluaa halvan ja hyvän, niin pitää ostaa kaksi eri tuotetta, näin minunkin tapauksessa :juoF11 520da M-sport alpinweiss 3 - 11
W906 319 sprinter - 14
Comment
-
mutta tunnetustihan kaikki saksan autot ovat korkeintaan kahelta omistajalta ja nuorin niistä on -41 syntyny mies ja kilometrit autoissa YLEENSÄ maks 150tkm vaikka auto olisi -85
Comment
-
Hampurissahan jengi tienaa keskimäärin paremmin luin Lontoossa, mutta se nyt ei takaa, että Pohjois-Saksan autoliikkeissä olisi jotain helmempiä pelejä kuin etelämpänä ja Hampuri ei nyt ole ainoa kaupunki pohjosessa.
Auton ylläpitoon ei vaikuta pelkkä fyrkka, vaan myös omistajan ja kanssa-autoilijoiden mentaliteetti. Etelä-Sakuissa jengi on pedantimpaa kuin pohjosessa, eli autoja pidetään paremmassa kondiksessa, samalla lailla kuin ympäristöä/kaupunkia jne.. Pohjosessa itekkin muutaman vuoden asuneena voin sanoa, että siellä on vähä sellanen vitun maku lähes kaikilla auton jne. suhteen. Pienemmistä kylistä luoteissakuista voi löytyä joltain vanhalta staralta asiallinen peli, mutta muuten hakisin tuolta länsipuolelta ja mahtoollisimman etelästä.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
se nyt on vaan niin, että esim. hampuriin tuodaan etelämmästä pommeja myyntiin, mitkä ei siellä ole mennyt kaupaksi ja lätkästään samalla tonni hintaa lisää ja myydään suomalaisille 100tkm ajettuina helminä :lol: paikalliset jobbarit kyttää koko ajan markkina-alueilla jos tulee jotain järkevää halvalla myyntiin ja hakee pois, jonka jälkeen tulee lappuun tonni lisää hintaa. sen takia pitkään halvalla mobilessa roikkuvat autot on varmasti pommeja. pienemmistä paikoista löytää paremmin hyviä yksilöitä.Originally posted by hojo-_-nyt kyllä alko kiinnostamaan että mitenköhän ne eteläsaksalaiset ajelee?
... ja mikshän ne hampurilaiset ajaa pommeilla, vaikka alue on Saksan varakkaimpia seutuja?
Comment
-
Viitataan siihen että auto vanhimman sukulaisen nimiin = halvemmat vakuutusmaksutOriginally posted by jamo1Onko sulla kokemusta että Saksalaisia rekisteriotteita olisi väärennetty, vai mihin viittaat?Originally posted by muffemutta tunnetustihan kaikki saksan autot ovat korkeintaan kahelta omistajalta ja nuorin niistä on -41 syntyny mies
-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
onko sulla tietoa, että tommosta enemmänkin harrastetaan? ja vaikuttaako saksassa omistajan ikä paljonkin vakuutusmaksuihin? (melkeenhän tää vielä aiheeseen liittyy :lol: )Originally posted by muggoViitataan siihen että auto vanhimman sukulaisen nimiin = halvemmat vakuutusmaksutOriginally posted by jamo1Onko sulla kokemusta että Saksalaisia rekisteriotteita olisi väärennetty, vai mihin viittaat?Originally posted by muffemutta tunnetustihan kaikki saksan autot ovat korkeintaan kahelta omistajalta ja nuorin niistä on -41 syntyny mies
Comment
-
Harrastetaan ja vaikuttaa. Mutta oman käsitykseni mukaan ei vaikuta kuitenkaan niin paljoa kuin esim. Briteissä jossa iso kuutiotilavuus + nuorihenkilö = AIVAN järkyttävät vakuutusmaksut.Originally posted by bemu2000onko sulla tietoa, että tommosta enemmänkin harrastetaan? ja vaikuttaako saksassa omistajan ikä paljonkin vakuutusmaksuihin? (melkeenhän tää vielä aiheeseen liittyy :lol: )Originally posted by muggoViitataan siihen että auto vanhimman sukulaisen nimiin = halvemmat vakuutusmaksutOriginally posted by jamo1Onko sulla kokemusta että Saksalaisia rekisteriotteita olisi väärennetty, vai mihin viittaat?Originally posted by muffemutta tunnetustihan kaikki saksan autot ovat korkeintaan kahelta omistajalta ja nuorin niistä on -41 syntyny mies
-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
Öh... tota...
:oops: tulikohan tämäkin http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=34762 ostettua väärästä paikasta :oops:
Minua vallan kauhiasti ihmetyttää, miten täällä muutama peräkammarin jannu, jotka eivät ole sitten neuvolan päässeet alasti vieraan naisen käsittelyyn, puhuvat ulkomaan kaupoista/kusetuksista kuin maitopurkin ostosta lähikaupasta! No, olette ihan oikeassa, sillä ulkomaan kaupanteko ei ole yhtään sen kummempaa kuin kotimaan kauppakaan. Raha ja tavara siinäkin vaihtaa omistajaa. Toki sinun TULEE osata löytää ulkomaille, osata löytää tavara, tunnistettava tuote ja sen laatu, osata tehdä siitä kaupat ja muuta sellaista ihan pientä.
:shock:
Kyllähän se on niin, että jok´ikinen meistä perkaa oman etunsa --- olit sitten ostaja tai myyjä. Suomessakin.
Köyhä ei saa laatua kuin osaamalla, odottamalla ja tinkimällä, rahamiehet rahalla. Loppupelissä paras sijoitettu pääoma löytyy BMW-hommissakin... korvien välistä.
Sitten otsikon aiheeseen. Jos sinulla on kädentaitoja, aikaa ja työkaluja ja hiukka rahaa, tee moottori itse. Muussa tapauksessa osta takuuvaihtomoottori Suomesta.
Comment
-
niin totta, niin totta! 
mutta onneksi noita "asiantuntijoita" löytyy kummiski aina paikalle joiden sedät ja enot on mersuja ostelleet ympäri pohjois-saksaa ettei vaan suomipoika joudu kusetetuksi..
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
Comment