Nyt on tullut sekaannuttua 6-syl bemuun. Mistä kohtaa moottoria löytyy jotain tunnistetietoja moottorin koosta ja mallista ja mitä siellä pitäs lukea jos on esim: 2.0 kutvonen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Moottorin tunnistus ongelma.
Collapse
X
-
Näyttäs ton numeron mukaan olevan E21 320I
Ellei ole kyseinen auto niin lohko on ainakin peräsin tommosesta
Edit:
Vissiin kaasarilla?
Bmw clubin mukaan:
M60 1990cc 122@6000rpm hv 160@4000rpm nm Solex 4A1Last edited by wj; 17-12-2004, 12:07.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by pahaVielä tiedustelisin että mitä eroa on M60koneella verrattuna M20B20 koneeseen. Sopisko tohon M60 koneeseen jostain toisesta kärjetön jakaja+boxi?
Vanhemmissa 110-hampainen hihna ja erilaiset hihnapyörät. Vuosimallista -80 ylöspäin on sitten 127-hampainen hihna ja muuttuneet hihnapyörät. Perusmoottori kuitenkin ihan sama, tehdas vaan jostain syystä muuttanut tuota moottorinkoodia aikoinaan.
Kyllähän tuohon sun koneeseen kärjetön jakaja ja boxi sopii, joudut samalla vaihtamaan sitten moottorin johtosarjan. Et ikinä arvaa keneltä semmosia löytyy?.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
No eikai sitä ny ihan pakko oo vaihtaa, mutta mikset vaihtais, kun hommaan mene aikaa 15min ja sitten kaikki on niinkuin pitääkin, eikä tarvi arvailla mitä mihinkin liittimeen tulee.
Tietty jos haluaa mennä perse edellä puuhun, niin siitä vaan vetelemään ite piuhoja..
Comment
-
-
Siis eihän sun tarvi koko johtosarjaa vaihtaa. Vain sen MOOTTORIN johtosarja, joka on irrotettavalla pistokkeella siinä sulakerasian kyljes. Valojen johdot yms eivät ole samassa sarjassa tuon kanssa.
Mä en nyt käsitä miks sun pitäis saada ite väsätä nuo johdot, mutta tee niinku haluat..
Comment
-
Comment