Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moottorin tunnistus ongelma.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #16
    Höh, mitäs tuosta!

    Kaikkea ei voi tietää vaikka muunmerkkisten autojen kanssa olis paljonkin tuhertanu.
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • Bavaria
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2002
      • 494

      #17
      Originally posted by T3
      No eipä noilla koneilla mitään eroa ole, samoja läskiremmikutosia molemmat.
      Vanhemmissa 110-hampainen hihna ja erilaiset hihnapyörät. Vuosimallista -80 ylöspäin on sitten 127-hampainen hihna ja muuttuneet hihnapyörät. Perusmoottori kuitenkin ihan sama, tehdas vaan jostain syystä muuttanut tuota moottorinkoodia aikoinaan.

      Kyllähän tuohon sun koneeseen kärjetön jakaja ja boxi sopii, joudut samalla vaihtamaan sitten moottorin johtosarjan. Et ikinä arvaa keneltä semmosia löytyy?
      Tiedätkö T3 kuukautta tai valmistenumeroa missä 110 muuttuu 127? Sattuu olemaan just tuo -80 välimalli. Mitä eroja noissa hihnapyörissä on?

      Comment

      • T3
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 8530
        • Karhe

        #18
        Originally posted by Bavaria
        Tiedätkö T3 kuukautta tai valmistenumeroa missä 110 muuttuu 127? Sattuu olemaan just tuo -80 välimalli. Mitä eroja noissa hihnapyörissä on?
        Tuosta kuvasta näet hihnapyörien eron. Vasemmalla UUDEMPI 127-hampaiselle hihnalle sopiva ja oikealla VANHEMPI 110-hampaiselle hihnalle sopiva.
        Molemmissa on sitten ihan sama kiristinrulla.

        Niin mitä mallia tarkoitat tuolla: Missä valmistenumerossa vaihtunut tuo hihna?
        Mikä malli sulla on näistä: 520/6, 520A/6, 320/6, 320A/6, 323i vai 323iA
        Last edited by T3; 20-12-2004, 21:33.
        .

        Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

        Comment

        • Bavaria
          Bimmer Fanatic
          • Sep 2002
          • 494

          #19
          Originally posted by T3
          Tuosta kuvasta näet hihnapyörien eron. Vasemmalla UUDEMPI 127-hampaiselle hihnalle sopiva ja oikealla VANHEMPI 110-hampaiselle hihnalle sopiva.
          Molemmissa on sitten ihan sama kiristinrulla.

          Niin mitä mallia tarkoitat tuolla: Missä valmistenumerossa vaihtunut tuo hihna?
          Mikä malli sulla on näistä: 520/6, 520A/6, 320/6, 320A/6, 323i vai 323iA
          Niin joo 320/6. Auto on kilvetön ja ed. rekote on jossain tosi hyvässä tallessa. Tyyppikilven ulkonäön perusteellä menee väliin 8/79-4/81.

          Comment

          • T3
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 8530
            • Karhe

            #20
            No jos sun valmistenumero on 691 0000 tai suurempi, niin autossasi on UUDEMPI, eli 127-hampainen hihna. Taas jos numero pienempi, niin vanha hihna.

            Laitahan vaikka YV:llä sen auton valmistenumero, niin kerron just tuosta sun autosta paljon muutakin. Maahantulopäivän, alkup varusteet, jopa laivan, millä auto on maahan tuotu jne jne.
            Last edited by T3; 24-12-2004, 11:34.
            .

            Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

            Comment

            • Bavaria
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2002
              • 494

              #21
              Originally posted by T3
              No jos sun valmistenumero on 691 0000 tai suurempi, niin autossasi on UUDEMPI, eli 127-hampainen hihna. Taas jos numero pienempi, niin vanha hihna.

              Laitahan vaikka YV:llä sen auton valmistenumero, niin kerron just tuosta sun autosta paljon muutakin. Maahantulopäivän, alkup varusteet, jopa laivan, millä auto on maahan tuotu jne jne.
              Laitoin YV:tä ja kaiken mitä ite tiesin kertoa eli aika vähän.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎