Hei. omassa kilpuri-projektissani tarvitsisi päästä lämppärin kennosta eroon.
Auto on keskimoottorinen ja lämppärin kennon poistolla saataisiin mahdollisesti vuotavia letkuja ym. putkia pois ja painoakin hieman pienemmäksi.
Ongelma on vain että kabiiniin pitäisi jollain tapaa saada lämmintä ilmaa.
Olen kuullut että jossain autoissa olisi sähköinen lämmitysvastus jota käytetään sen aikaa kun jäähdytysneste on kylmää, missä autossa tällainen systeemi mahtaisi olla ja onko kukaan toteuttanut vastaavan laista suunnitelmaa?
Auto on keskimoottorinen ja lämppärin kennon poistolla saataisiin mahdollisesti vuotavia letkuja ym. putkia pois ja painoakin hieman pienemmäksi.
Ongelma on vain että kabiiniin pitäisi jollain tapaa saada lämmintä ilmaa.
Olen kuullut että jossain autoissa olisi sähköinen lämmitysvastus jota käytetään sen aikaa kun jäähdytysneste on kylmää, missä autossa tällainen systeemi mahtaisi olla ja onko kukaan toteuttanut vastaavan laista suunnitelmaa?
Comment