Announcement

Collapse
No announcement yet.

jns-kuopio pun. 523

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jeemu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 1844
    • 67700

Mua ei ainakaan haittaa vaikka joku menee mun vanhan Bemarin ohi, enkä ajattele, että piti päästä ohi kun ajan Bemarilla, mua vituttaa lähinnä se, kun olen muutaman kerran lähtenyt ohittamaan jotain autoa niin yleensä keski ikäinen mulkku kiihdyttää vauhtia kun olen rinnalla ja mun kohdalla se on ollut aina Mersu. Enkä vihaa kaikkia mersun omistajia muutaman kusipään tekojen takia.
    B M W X 5. kotina_matkailuvaunu

Comment

• SledgeHammer82
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2004
      • 1651
      • Pk-seutu

Originally posted by jeemu
      Mua ei ainakaan haittaa vaikka joku menee mun vanhan Bemarin ohi, enkä ajattele, että piti päästä ohi kun ajan Bemarilla, mua vituttaa lähinnä se, kun olen muutaman kerran lähtenyt ohittamaan jotain autoa niin yleensä keski ikäinen mulkku kiihdyttää vauhtia kun olen rinnalla ja mun kohdalla se on ollut aina Mersu. Enkä vihaa kaikkia mersun omistajia muutaman kusipään tekojen takia.
      Paskakelillä kyllä vituttaa kun joku änkee ohi ja heittää kurat tuulilasille. Kun on vähän liikennettä ja on sopivat hajuraot edelläajavaan, niin aina joku änkee ohi ja sitten vielä usein palaa oikealle kaistalle liian aikaisin, jolloin viimeistään auto kuraantuu. Noilla keleillä näkee aika usein tollasta kiihdyttelyä kun toinen on rinnalla.

Toinen asia kun täällä on valiteltu "oven sulkemisesta", niin välillä se on mielestäni täysin oikein kun ruuhka-aikoihin kiilaillaan miten sattuu. Esim. Kehä I:llä itäänpäin Kannelmäen kohdalla moni vetää ruuhka-aikana Kannelmäkeen kääntyvää kaistaa ihan loppuun asti ja viime hetkellä kiilaa takaisin suoraan menevään jonoon. Ja yleensä aina löytyy hyväsydäminen joka antaa tilaa, ja sitten koko kunnolla ajanut jono joutuu jarruttelemaan ja kuskien v-käyrä nousee rajusti. Jos vaan on mahdollista, niin pussitan nuo kiilarit aina kun mahdollista! Ja turha selitellä, että ne ovat jotain ulkopaikkakuntalaisia, kyltit ovat olleet satoja metrejä aikaisemmin.

Comment

• lastuki
        Newbiemmer
        • Jul 2004
        • 16
        • Tampere

Olen nyt ajanut noin 20 tkm bemulla (edellinen autoni oli renault 19) ja vain pari kertaa on tullut sellainen tilanne, että on tullu jotain vihaisia katseita ja valojen vilkutteluja mistä renulla ei luultavasti ois kukaan kiinnittänyt huomiota, mutta nekin on lähtenyt yleensä jostain semmosta ajatuksesta et "kai tosta viellä kerkee". Eli omasta tekemisestä...mutta ei se auta täällä bbs:ssä sitä itkee. Itse olen muuttanut ajo tapojani, esim. annan tilaa jonossa tms. Nämä vaikuttaa paljon enemmän toisten suhtautumiseenn kun ne huomaa, että toi bemari antikin tietä...ja sillä oli kaiken lisäks viellä päässä LIPPAHATTU.
        e46 320d touring -02

Comment

• Heguli 31
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 9990
          • KVLA

Kun luin tämän merumiehen aloittaman jutun,niin ajattelin,ettei tuosta varmaan sen kummempaa hälyä nouse.Kirjoitin tosin itsekkin pienen jutun tuonne alkupuolelle.Nyt keskustelua seuranneenna olen yllättynyt vastausten määrästä,sekä siitä kuinka kahtiajakautunutta porukat on kyseisestä asiasta onkaan.Vaikuttaa kuin toiset hyväksyisivät ko. ajotavan puolustellen sitä kertomalla omia surkeita kohtaloitaan joutuessaan bemaristina kaikkien muiden autoilioiden "kadehtimaksi ja hyljeksimäksi".
          Sitten on näitä henkilöitä jotka tuomitsevat liikenteen vaarantamisen tuollaisella ajotyylillä.
          Itsekkin kirjoitin mersumiehelle,että harkitseee jo valmiiksi miten asiaan reagoi ennen seuraavaa "tapaamistaan" tuon bemaristin kanssa.Eli en tarkoittanut mitään perässä ajoa kotiin tai kiilaamisia yms.Tarkoitin sitä että antaa ohitustilanteessa hurjastelijalle riittävästi tilaa varoen muuta liikennettä.Ja jos hullunrohkeat ohitukset ovat kerran jatkuvia,niin en pitäisi suurenakaan syntinä ilmoittaa jo tien päältä liikennettä valvoville viranomaisille bemaristin ajotyylistä.
          Tiedän että tämä lisää vettä myllyyn ja minua moititaan "kotipoliisiksi" yms.Olen minä itsekkin ylinopeus sakkoja satunnaisesti välillä saanut kun on tuo kiire mukamas ollut.Eli aivan aiheesta.En kuitenkaan koskaan tuollaisesta liikenteen vaarantamisesta ole rapsuja ottanut.
          Omasta kokemuksesta voin sanoa,että kun napsahtaa tuolaiset tonninkin ylinopeussakot,niin kyllä se rauhoittaa ajotyyliä kummasti.Sitä saa mitä tilaa,olen sitä mieltä.
          Voin olla väärässäkin,mutta pääpiirteittäin tänne kirjoittaneiden ikäjakuma on aistittavissa kirjoitusten sisällöstä.Vaikka kirjoittajien ikä ei olekkaan näkyvissä.En yleistä kaikkiin,mutta...(lisää vettä myllyyn,ehkä)
          Itse en enää asiasta kirjoittele,mutta seuraan mielenkiinolla kuinka keskustelu etenee.
          PS. Itse olen bemarin omistaja,enkä omasta mielestäni ole joutunut sen kummoisemman kohtelun kohteeksi liikenteessä,kuin ajellessani muilla automerkeillä.
          Last edited by Heguli 31; 02-01-2005, 14:08.

Comment

• herja
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 1649

Originally posted by jeemu
            Tossa syksyllä oltiin reissussa ja 100:n alueella eteen käänty aika rumasti sellanen perus diesel mersu joku vuosimallia -89. Täräytin siitä sitten samalla vauhdilla ohi kun ketään ei tullu vastaan ja oli muutenkin hyvä paikka. Tää pallopää sitten veti herneen nenään siitä kun ohitin sen ja kelas niin paljon vauhtia kun siitä paskasta irtoo ja ohitti mut, käänty sitten heti ohituksen jälkeen taas jonnekin pikkutielle. Tais lande tuntea, että sen varpaille astuttiin kun ohitin sen "omalla reviirillä".
            Retard Member

Comment

• Mc_Ozo
              Bimmer Rookie
              • Oct 2004
              • 143
              • Mikkeli

Mul on e34 520i
              Oon huomannu et ihmiset ei aina tykkää ku on musta limusine jota ajaa rillipää lippalakki päässä ja karvanopat hattuhyllyllä.
              From zero to hero

Comment

• bemarikari5
                Bimmer Rookie
                • Dec 2004
                • 167

Itse nykyään kahden isolohkobemarin loukussa olevana olen huomannut perussosiaalidemokraattien (äijä joka ei itse omista autoaan)vihamielisyyden. So what, siinähän ajelevat ohi osamaksukikkareillaan. Itse olen ajanut monilla erimerkeillä, mutta joku ihme inho yleensä ihmisillä on bemuja kohtaan, johtunee varmasti juuri näistä putkituunatuista amisviiksimiehistä jotka on . 318:lla haastamassa voimakkaampiaan. Ei tollasesta kannata suuttua, antaa hölmöjen mennä menojaan. Lueskelin keväällä mbmiesten sivuja jossa mannetiiseliäijä kehui virittämäänsä peliään kuinka se kulkee kovempaa kuin m3 cabrio, ku ei se pysyny 1 tiellä perässä ku 150kmh asti. Ei tainnu ottaa huomioon sakkojen progressiivisuutta ja muun liikenteen vaarantamista. Eli itse todennäköisesti toimeentulotuella elävänä sakon suuruus ihan toista kuin 100tE:n auton omistajalla. En ole koskaan leimannut ketään automerkin vuoksi, (kunhan se on saksalainen).Perinpohjainen syy näihin junttien uhoihin löytyy yleensä pippelin koosta, mutta sillehän ei itse enään voi mitään joten ajellaan ihmisiksi ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2005 kaikille bemumiehille ja naisille.
                -04 e60 530da
                ex bemmit: 1502, 318i, 535i, 730i, 850i, 530dx2

Comment

• jupe_84
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2004
                  • 242
                  • Joensuu

Asiasta toiseen Eli HYVÄÄ JA ONNELLISTA UUTTAVUOTTA

Comment

Working...
                  X