Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huoltovalon nollaus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • laine
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2004
    • 1504
    • Helsinki

    Huoltovalon nollaus

    Mikäs mahtais olla vikana kun tuossa päivällä koitin nollailla m20b25:n ohjausyksiköstä huoltovaloja ja oil-service valoja. 15-napaisessa yksikössä siis nollaushan tapahtuu yhdistämällä pinnit 1 ja 7, 3sekunnin päästä oil-service valo nollautuu ja 12sek päästä inspection(huoltovalo) menee vihreelle.
    Vaan eipähän mene :( Oil service nollautu sen kolemn sekunnin jälkeen, muuta ei sitten tapahtunutkaan vaikka pidin sen 12sekunttiakin...

    Neuvoja?
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

    #2
    Vaihda patterit/akut niin pitäis toimia.
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

    Comment

    • red devil
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1846
      • monaco

      #3
      13 sekuntia....
      peliähän se vain on mitä elämäksi kutsutaan...

      Comment

      • laine
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1504
        • Helsinki

        #4
        Originally posted by Rahu
        Vaihda patterit/akut niin pitäis toimia.
        Mitäs pattereista/akuista siis puhut? Ohjausyksikön/mittariston?
        Millaisissa hinnoissa noissa sitten liikutaan?

        Comment

        • Customi
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 1747
          • Kymenlaakso

          #5
          Mittariston takana olevat sormipariston kokoiset akut! Niitä saat vaikka jostain sähkötarvike liikkeistä ja itse maksoin moisista taannoin 6euroa ja otin vakiota suuremmat.

          Eli mittaristo irti ja palasiksi.Helppo homma vaihtaa. Tosin kokeile vielä ennen irroitusta hieman pidempää aikaa ja varmista että yhditämäsi navat saa kunnon kontaktin.
          www.customworksfinland.com

          Comment

          • laine
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2004
            • 1504
            • Helsinki

            #6
            Originally posted by Customi
            Mittariston takana olevat sormipariston kokoiset akut! Niitä saat vaikka jostain sähkötarvike liikkeistä ja itse maksoin moisista taannoin 6euroa ja otin vakiota suuremmat.

            Eli mittaristo irti ja palasiksi.Helppo homma vaihtaa. Tosin kokeile vielä ennen irroitusta hieman pidempää aikaa ja varmista että yhditämäsi navat saa kunnon kontaktin.
            Jees, kiitokset! Kyllä sitä tuli kokeiltua muutama minuutinkin ajan ja kunnon kosketuksilla Pitää vaihdella akkuja joop.

            Comment

            • pyroz
              BTCF Member
              • Nov 2002
              • 6751
              • PK-seutu

              #7
              Itse vaihdoin akut ja oil-service valo kyllä toimii ja vihreet sytty palamaan, mutta inspection jäi palamaan
              S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

              Comment

              • red devil
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 1846
                • monaco

                #8
                itse sain kaikki vihreeks ku laitoin johdon pätkällä 7:sta suoraan auton runkoon 13 sekunnin ajan virrat päällä...en tiedä auttoiko tää kommentti yhtään mut kumminkin hyvää uuttavuotta...
                peliähän se vain on mitä elämäksi kutsutaan...

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎