Octane-Stylingin kytkin edelleen saapumatta... Piti tulla tällä viikolla kuten viime viikollakin.
Nyt autoa hiljaa ryömittäessä rupeaa kytkin jo hieman nypyttämään.
Octane-Stylingin kytkin edelleen saapumatta... Piti tulla tällä viikolla kuten viime viikollakin.
Nyt autoa hiljaa ryömittäessä rupeaa kytkin jo hieman nypyttämään.
Noniin... alkoihan se kytkin luistamaan täälläkin. irrottaa kokonaan vasta kun on kerran painanut reilummin kaasua kun on ollut vaihde silmässä jo tovin.
Eli 3.0 M3 ja 182tkm ajettu.
Tuonnehan sitten menisi vaihtoon koko setti ja hilut messiin eli kytkin, paineasetelma, painelaakeri, neulalaakeri ja tietääkseni jotain stefoja.
Kysymys:
Eli mitkä stefat on syytä uusia ja kun se loota sitten alas otetaan niin mitä siitä pitäisi vielä erityisesti tarkistaa, jotta voin olla 110% varma että kaikki on ok?
Minulle kun ei kelpaa vain se "fiilis" että kaikki on kunnossa, kaiken on oltava kunnossa niin voimansiirrossa kuin missä tahansa muualla
Edit:
Auto ollut suomessa n. vuodesta -96 kesäbiilinä ja n. 1,5v sitten vaihdatin nämä saksaöljyt sieltä laatikosta ja perästä mäkeen, eli autoa ei olla ajeltu pakkasessa vanhoilla kurilla ja nyttenkin auto seisoi lähes koko talven.
Noniin... alkoihan se kytkin luistamaan täälläkin. irrottaa kokonaan vasta kun on kerran painanut reilummin kaasua kun on ollut vaihde silmässä jo tovin.
Eli 3.0 M3 ja 182tkm ajettu.
Tuonnehan sitten menisi vaihtoon koko setti ja hilut messiin eli kytkin, paineasetelma, painelaakeri, neulalaakeri ja tietääkseni jotain stefoja.
Kysymys:
Eli mitkä stefat on syytä uusia ja kun se loota sitten alas otetaan niin mitä siitä pitäisi vielä erityisesti tarkistaa, jotta voin olla 110% varma että kaikki on ok?
Minulle kun ei kelpaa vain se "fiilis" että kaikki on kunnossa, kaiken on oltava kunnossa niin voimansiirrossa kuin missä tahansa muualla
kampuran stefa, vitutaaa jos sieltä öljyt valuu levylle e
Noniin... alkoihan se kytkin luistamaan täälläkin. irrottaa kokonaan vasta kun on kerran painanut reilummin kaasua kun on ollut vaihde silmässä jo tovin.
Eli 3.0 M3 ja 182tkm ajettu.
Tuonnehan sitten menisi vaihtoon koko setti ja hilut messiin eli kytkin, paineasetelma, painelaakeri, neulalaakeri ja tietääkseni jotain stefoja.
Kysymys:
Eli mitkä stefat on syytä uusia ja kun se loota sitten alas otetaan niin mitä siitä pitäisi vielä erityisesti tarkistaa, jotta voin olla 110% varma että kaikki on ok?
Minulle kun ei kelpaa vain se "fiilis" että kaikki on kunnossa, kaiken on oltava kunnossa niin voimansiirrossa kuin missä tahansa muualla
Edit:
Auto ollut suomessa n. vuodesta -96 kesäbiilinä ja n. 1,5v sitten vaihdatin nämä saksaöljyt sieltä laatikosta ja perästä mäkeen, eli autoa ei olla ajeltu pakkasessa vanhoilla kurilla ja nyttenkin auto seisoi lähes koko talven.
Laatikon takastefa kusi ainakin omassa, eli samallahan sekin sinne menee.
Tässä lista mitä he vaihtaisivat Pahimmassa tapauksessa.
Kytkinpaketti, Neulalaakeri, Laatikon stefat,
Vauhtipyörän, Kardaanin keskilaakerin ja rättinivelen.
Itse vielä laittaisin samaan kasaan vaihdevivuston puslat.
Kytkinpaketti 440€ joko orkkis tai Sachs
Vauhtis sen 700€ ja kaikkine muine osineen yht. 1400€ +työt
Comment