Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hitsattu lukkopeä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LASSI-S
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 4918
    • hattula/hämeenlinna.

    #16
    nyt palo pinna

    e30 koppasten maahantuonti ainakin ruotsiin ja taisi suomeenkin meinattiin aikanaan kieltää vaarallisen taka-akseliston rakenteen vuoksi eli auto on vaikea hallita liukkaalla muutenkin ja sit kun te kakarat hitsailette niitä vitun kemppejä vaikka ette osaa ajaa muutenkaan kunnolla ja leikitte minkä kerkeette niillä romuillanne ilman mitään ajotaitoa, niin vaarannatte henkenne ja mikä pahinta MYÖS MUIDEN HENGEN. täällä kylillä pyörii ainakin muutama e30 jossa on kemppilukko ja kuulemma tosia hankala ajaa ja alustan ja akseliston osia paukkuu tiuhaan tahtiin ja sit asfaltilla kuuluu aika ikävä ääni aina kun kääntyvät autolla.

    ja kuten hemi tuossa sanoikin että auto on todella hankala hallita selleisen ihmisenkin joka ajaa jäärataa niin sit kun paskahousuräkänokat niillä itsemurha pommeilla rälläätte räkä poskella valuen, pissaliisat kyydissä niin ruumiita on luvassa.

    oikea lukkoperä alle, esim 25% niin tulee jotain järkee tuohon touhuun
    E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

    Comment

    • f1zz
      GTi:stä tuttu
      • Sep 2003
      • 1469
      • Veikkola

      #17
      Originally posted by LASSI-S
      e30 koppasten maahantuonti ainakin ruotsiin ja taisi suomeenkin meinattiin aikanaan kieltää vaarallisen taka-akseliston rakenteen vuoksi
      Vai olisko ollut kyse e21-malli..

      Comment

      • Bmw Master
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 13155
        • Kokomo

        #18
        Originally posted by LASSI-S
        e30 koppasten maahantuonti ainakin ruotsiin ja taisi suomeenkin meinattiin aikanaan kieltää vaarallisen taka-akseliston rakenteen vuoksi eli auto on vaikea hallita liukkaalla muutenkin ja sit kun te kakarat hitsailette niitä vitun kemppejä vaikka ette osaa ajaa muutenkaan kunnolla ja leikitte minkä kerkeette niillä romuillanne ilman mitään ajotaitoa, niin vaarannatte henkenne ja mikä pahinta MYÖS MUIDEN HENGEN. täällä kylillä pyörii ainakin muutama e30 jossa on kemppilukko ja kuulemma tosia hankala ajaa ja alustan ja akseliston osia paukkuu tiuhaan tahtiin ja sit asfaltilla kuuluu aika ikävä ääni aina kun kääntyvät autolla.

        ja kuten hemi tuossa sanoikin että auto on todella hankala hallita selleisen ihmisenkin joka ajaa jäärataa niin sit kun paskahousuräkänokat niillä itsemurha pommeilla rälläätte räkä poskella valuen, pissaliisat kyydissä niin ruumiita on luvassa.

        oikea lukkoperä alle, esim 25% niin tulee jotain järkee tuohon touhuun

        Kiitos Lassi kun sanot ajo taidottomaksi kakaraksi, taitaa vaan olla muutama päivä enemmän ikää kuin sulla. Ja jos väki malttaa katsoa ja sitten vasta mesota. Kysyin vain miten kestää, ei puhunut mitään siitä tuleeko se katu käyttöön. Tarkoitus olisi rakentaa drifteri ens kesäksi jos saan sopivan aihion....

        Ja kun kaikki tuputtaa niitä oikeita 25% lukkoperiä, niin missäs vitussa ne on? Kukaan ei ole vielä tarjonnut mulle yhtään. Tarvii vissii ostaa Bmw liikkeestä, saa varmaan halvalla...

        Comment

        • wj
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2003
          • 3253
          • Järvenpää

          #19
          Originally posted by Vane
          wittu_joo: millois mulle hitsaillaan?
          En ole hitsaamassa :p

          Vaikka e30:pissä saattas toimia koska se on aika etupainonen auto. Mutta eipäs lähdetä koittamaan.

          Ladassa, starletissa ja c kadettissa olen tommosta testannu ja hyvin on pystyny ajamaan. Mutta starletille kävi ikävästi kun kuiva asfaltti ja tiukka yllätti. Meni mutkasta suoraan ja pellolle
          Mutta noissa kaikissa on jäykkä taka-akseli. miten se nyt siihen sitten vaikuttaa?

          Niin kauan kun alla on lunta, jäätä tai hiekkaa niin toi on mahtava, siis normaali ajossakin. Mutta asfaltti ja normaaliajo ei toimi.

          Driffailut erikeen.

          Aika hyvin veikkasin ensimmäisessä postauksessa mihin aiheen kehitys menee. Vaikka pistin vielä esimerkin niin se alkoi siitä huolimatta
          - 2006 Mustang cabriolet
          - Sleekcraft Enforcer 28'

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            #20
            Originally posted by Wittu_joo
            En ole hitsaamassa :p

            Aika hyvin veikkasin ensimmäisessä postauksessa mihin aiheen kehitys menee. Vaikka pistin vielä esimerkin niin se alkoi siitä huolimatta
            No tähän se näköjään meni...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎