Announcement

Collapse
No announcement yet.

kuinka kestää

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pemus
    Newbiemmer
    • Aug 2004
    • 22

    kuinka kestää

    kuinka kovilla paineilla ootte ajanu vakiopahvilla moottori on m20
  • Pluto
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2002
    • 1860
    • Raisio

    #2
    0,9 bar on omassani ollut. Joillain kuulemma enemmänkin.
    BMW F32 435d

    Comment

    • tihuovin
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2003
      • 1422
      • Oulu

      #3
      n. 0.9 - 1.0 bariin asti vakiotiivistekin yleensä kestää ihan mainiosti. Toki se edellyttää että asennus on tehty huolella ja kansi on oikaistu/suora jne. jne.

      Itselläkin on lipsahtanut jonkun kerran yli 1 barin, mutta ainakin vielä se tuntuu pitävän. Taitaa olla rempan jälkeen 5 vuosi koneella menossa.

      Timo

      Comment

      • jarmo_
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2002
        • 277

        #4
        Parhaimillaan 1.5 ahdoilla ja ilokaasut päälle.
        Kestää kyllä tosi hyvin kun huolella tekee. (kiitokset laurille)

        Comment

        • Suutari
          Bimmer Enthusiast
          • May 2003
          • 3059
          • Suomi

          #5
          Originally posted by jarmo_
          Parhaimillaan 1.5 ahdoilla ja ilokaasut päälle.
          Kestää kyllä tosi hyvin kun huolella tekee. (kiitokset laurille)
          Onko tässä liekkirenkaat, urat tai pinnapultitettu lohko? vai ihan vakio kamoilla kiinni. Pistitkö enemmän kiristysmomenttia tuohon?
          Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
          -Official BTCF-Sauna Team-
          -Official BTCF-Jusauksen allasteam-
          -Team BTCF Top Alcohol-
          -Team Pimp My Bride-
          TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
          R.I.P. 1K MOTORSPORTS
          R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
          526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.

          Comment

          • f1zz
            GTi:stä tuttu
            • Sep 2003
            • 1469
            • Veikkola

            #6
            ei ollut mitään noita. puristus oli 7.7:1 ja ahdin oli pieni tuottoinen. Tuskin olisi jatkuvaa kestänyt tuolla paineella, ja tuskin ahdinkaan

            Comment

            • jarmo_
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2002
              • 277

              #7
              Joo,ei ollu jatkuvaa, vaan parhaimillaan noilla tehoilla.
              Kilon ahtoja käytin koko ajan.

              Comment

              • TheLoial
                Bimmer Enthusiast
                • Mar 2003
                • 1109
                • Helsinki

                #8
                Originally posted by Suutari
                Onko tässä liekkirenkaat, urat tai pinnapultitettu lohko? vai ihan vakio kamoilla kiinni. Pistitkö enemmän kiristysmomenttia tuohon?
                Miten pinnapultitettu lohko vaikuttaa kannentiivisteen kestävyyteen? Kysyin kerran koneistamolla että josko laittaisin mkymppiin pinnapultit, ihmettelivät vaan minkä takia niitä sinne pitäisi laittaa, ei kuulemma ole tarvetta... (siis turbossa) Jotenkin jäi kuva etteivät osanneet vastata.

                Comment

                • f1zz
                  GTi:stä tuttu
                  • Sep 2003
                  • 1469
                  • Veikkola

                  #9
                  oliskohan sillä jotain vaikutusta lämpölaajenemiseen?

                  Comment

                  • jani73
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2004
                    • 4320
                    • Turku

                    #10
                    Mutta miten se pinnapultitettu eroaisi tavallisista pulteista vaikka sitten lämpölaajenemisen osalta?

                    Comment

                    • ahtaja
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2003
                      • 437
                      • Raisio

                      #11
                      Samaa tavaraa noi pinnapultit on arp hiukan kovempi.Ei mitään virkaa lämpö hommien kanssa.Momentiti tulee vain tarkemmin/kovemmin ja ohjaa tietysti kannen nätisti paikalle.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎