kuinka kovilla paineilla ootte ajanu vakiopahvilla moottori on m20
kuinka kestää
Collapse
X
-
n. 0.9 - 1.0 bariin asti vakiotiivistekin yleensä kestää ihan mainiosti. Toki se edellyttää että asennus on tehty huolella ja kansi on oikaistu/suora jne. jne.
Itselläkin on lipsahtanut jonkun kerran yli 1 barin, mutta ainakin vielä se tuntuu pitävän. Taitaa olla rempan jälkeen 5 vuosi koneella menossa.
Timo
Comment
-
Onko tässä liekkirenkaat, urat tai pinnapultitettu lohko? vai ihan vakio kamoilla kiinni. Pistitkö enemmän kiristysmomenttia tuohon?Originally posted by jarmo_Parhaimillaan 1.5 ahdoilla ja ilokaasut päälle.
Kestää kyllä tosi hyvin kun huolella tekee. (kiitokset laurille)Turbocharging is nice, but I´d rather be also blown!
-Official BTCF-Sauna Team-
-Official BTCF-Jusauksen allasteam-
-Team BTCF Top Alcohol-
-Team Pimp My Bride-
TBO/SC BMW E30 325i Cabriolet (607hp/739Nm)
R.I.P. 1K MOTORSPORTS
R.I.P.E30 316 m10b20,E21 323i 2.5L e21,316 2.0m10 e30,
526i E28 m-sport,525i 24.V E34,E30 320i Cabriolet, 535i E34, 525i E34, E39 528i -98 Touring jne.
Comment
-
Miten pinnapultitettu lohko vaikuttaa kannentiivisteen kestävyyteen? Kysyin kerran koneistamolla että josko laittaisin mkymppiin pinnapultit, ihmettelivät vaan minkä takia niitä sinne pitäisi laittaa, ei kuulemma ole tarvetta... (siis turbossa) Jotenkin jäi kuva etteivät osanneet vastata.Originally posted by SuutariOnko tässä liekkirenkaat, urat tai pinnapultitettu lohko? vai ihan vakio kamoilla kiinni. Pistitkö enemmän kiristysmomenttia tuohon?
Comment
Comment