.................
Announcement
Collapse
No announcement yet.
............
Collapse
X
-
Originally posted by advanceHaluaisko joku laskea paljonko 2.7 osat tulisivat maksamaan ja lista tarvittavista osista. Suunnilleen tiedossa tuo 2.5 koneen hinta.
- 2.7l alakerta
- kaikki tiivisteet ja stefat
- hihna ja kiristinrulla
- männänrenkaat ja kk:n laakerit
- Kannenpultit
- Kansi koneistettiin. Kaikki ohjurit, seetit ja vähän kanavia
- 272 asteinen nokka m-sportista joskus ostettu hiottu nokka
- Keinuvipuihin isommat epäkesko säätimet
- [email protected] suuttimet
- Tulpat, letkuja ja liittimiä
- Kartiosuodatin
- öljyt ja suodatin
- Kytkin, asetelma ja painelaakeri
- bensapumppu
- pyöriä ja jakaja
- Melkeen puolet kannen venoista
- Säädettävä bensanpaineensäädin
- Isompi kaasuläppä
- Peltisarja
n. 1900€
Näin tein itse.
Siitä laskemaan kannattaako vai ei. Mutta ompahan rempattu kone.
Kaikki mitä pysty ostin käytettynä. Esim: Nokka, peltisarja, b-paineensäädin, mutta jos noikin olis tullu uutena niin hintaa olis ollu yli n. 2500€
Ja vertailin aika paljon varaosaliikkeiden hintoja. Siinäkin tulee säästöä aika paljon.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
-
Originally posted by advanceHaluaisko joku laskea paljonko 2.7 osat tulisivat maksamaan ja lista tarvittavista osista. Suunnilleen tiedossa tuo 2.5 koneen hinta.
Tuohon pakettiin ei sitten tarvitse enää kuin runko- ja kk-laakerit, sekä tiivistesarjan. Lohko PITÄÄ hoonata ja senjälkeen sulla on HUIPPUKUNTOINEN 2,7-kone.
Tavaran saat tietenkin tarkistaa ennen mahdollisia kauppoja. Jos itteäs vähänkin epäilyttää, ota vaikka viis asiantuntijaa mukaan tavaraa tonkimaan. Sen 2,3-moottorin otan kernaasti vaihdossa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment