.................
............
Collapse
X
-
Jos teet rempan koneelle niin suurinpirtein nämä menee:Originally posted by advanceHaluaisko joku laskea paljonko 2.7 osat tulisivat maksamaan ja lista tarvittavista osista. Suunnilleen tiedossa tuo 2.5 koneen hinta.
- 2.7l alakerta
- kaikki tiivisteet ja stefat
- hihna ja kiristinrulla
- männänrenkaat ja kk:n laakerit
- Kannenpultit
- Kansi koneistettiin. Kaikki ohjurit, seetit ja vähän kanavia
- 272 asteinen nokka m-sportista joskus ostettu hiottu nokka
- Keinuvipuihin isommat epäkesko säätimet
- [email protected] suuttimet
- Tulpat, letkuja ja liittimiä
- Kartiosuodatin
- öljyt ja suodatin
- Kytkin, asetelma ja painelaakeri
- bensapumppu
- pyöriä ja jakaja
- Melkeen puolet kannen venoista
- Säädettävä bensanpaineensäädin
- Isompi kaasuläppä
- Peltisarja
n. 1900€
Näin tein itse.
Siitä laskemaan kannattaako vai ei. Mutta ompahan rempattu kone.
Kaikki mitä pysty ostin käytettynä. Esim: Nokka, peltisarja, b-paineensäädin, mutta jos noikin olis tullu uutena niin hintaa olis ollu yli n. 2500€
Ja vertailin aika paljon varaosaliikkeiden hintoja. Siinäkin tulee säästöä aika paljon.- 2006 Mustang cabriolet
- Sleekcraft Enforcer 28'
Comment
-
Katsopas tuota myyntipalstaa!Originally posted by advanceHaluaisko joku laskea paljonko 2.7 osat tulisivat maksamaan ja lista tarvittavista osista. Suunnilleen tiedossa tuo 2.5 koneen hinta.
Tuohon pakettiin ei sitten tarvitse enää kuin runko- ja kk-laakerit, sekä tiivistesarjan. Lohko PITÄÄ hoonata ja senjälkeen sulla on HUIPPUKUNTOINEN 2,7-kone.
Tavaran saat tietenkin tarkistaa ennen mahdollisia kauppoja. Jos itteäs vähänkin epäilyttää, ota vaikka viis asiantuntijaa mukaan tavaraa tonkimaan. Sen 2,3-moottorin otan kernaasti vaihdossa..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
Comment