Originally posted by GARFFi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auto-Servis OY, Kerava
Collapse
X
-
Originally posted by GARFFi View PostEikö tuo 1arenkaat ja auto servis o samaa putiikkia?
Tuo Exportrims.com taitaa olla joku kaikkien näiden replicamyyjien käyttämä baltialainen tukku (kait). Tuolta yleensä olen kattonut että onko jotain replicaa ylipäätään saatavilla. Jos tuolla saldot näyttävät nollaa, ei yleensä mikään näistä myyjistä pysty myymään kyseistä vannetta. Siitä olen vetänyt johtopäätöksen että se on joku replicoiden päätukku. Korjatkaa jos on parempaa tietoa.Last edited by JKK; 23-11-2021, 20:31.
Comment
-
-
Okei. Taisin ite olla sitten hakuteillä.MB E220 CDI -10
Ex.VW T5.1 -11
Ex. Ford Transit Custom -14
Ex. VW Passat 2.0FSI -06
Ex. VW Golf+ -06
Ex. Toyota Corolla -02 Wagon
Ex. Honda CBR900RR -96
Ex. E36 325i Coupé -94
Ex. LADA 2105 1200S -89
Ex. LADA 2107 1300S -87
Ex. E36 320i -91
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostTuo Exportrims.com taitaa olla joku kaikkien näiden replicamyyjien käyttämä baltialainen tukku (kait).
Auto-Servis Oy / 045-8089591 / [email protected]Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by aae30 View Posttuon kun avaa, on selvästi heti sivun alareunassa:
eli ihan tän auto-servis:in sivut ovat.Tämä "exportrims.com" voi vielä hyvinkin olla auto-serviksen hankkima domain, ja sen myötä itse sivustokin. Tähän saakka kaikki totta. Mutta lopulta kuitenkin silmänkääntötemppu:
Kun avaat tuon sivuston kautta lähdekoodin ("oikea hiiren näppäin>avaa lähdekoodi"), niin löydät sieltä koodista että tuohon sivustoon on upotettu varsinaisen baltian pää-tukun saldosivusto, jonka virallinen osoite on http://wheels2020.com/. Tätä sivustoa linkataan monen muunkin replicakauppiaan sivuilla. AutoServis on pienehkö keravalainen firma, joka välittää tilauksesta näitä vanteita. Tosin jotain pientä niillä on varastossakin Keravalla.
Mutta yllätyksenä minulle tulisi, jos AutoServiksen Keravalainen yrittäjä omistaisi tuon Baltian keskeisimmän replica-tukun. Tuota samaa tukkusivustoa kun näkee linkattuna monien muidenkin virolaisten, puolalaisten, latvialaisten jne... rengassivustoilla. Tietääkseni jotakuinkin kaikki tämän maailmankolkan kiina-replicat kulkee tuon varaston/tukun kautta. Sijainti jossain päin baltiaa. Jätän kuitenkin tässäkin pienen varauksen vaihtoehdolle, että minulla on väärää tietoa asiastaLast edited by JKK; 24-11-2021, 11:08.
Comment
-
Comment