Kysymykset koskee E38:aa, mutta veikkaan, että E39:ssä menee hommat samalla lailla. Eli jos ei kellään E38-kokemusta, niin E39 jeesaa myös. Menikö heti vaikeeks???
Autossa on siis samanlaista kolinaa etupäässä, kuin mitä muutamassa topicissa täällä on jo käsitelty, mutta niissä topiceissa ei ollut kaikkea vielä selvitetty. Tarkoitus olisi vaihtaa autoon madallussarja ja samalla ajattelin vaihtaa loppuun kuluneet osat, jotka kolinan aiheuttaa. Ja kysymykset tässä bitte schön:
-Koiranluut pitäisi siis ilmeisesti vaihtaa vaikka katsatuksessa 6kk sitten mitään välystä ei havaittukaan. Tämä sama on ollut varmaan muillakin?
-Etutolppien yläpään laakerit pitäisi ehkä myös samalla vaihtaa. Oletteko vaihtaneet kummatkin laakerit sinne? Niitä näyttäis olevan ETK:n mukaan 2kpl/puoli. Osat 1 ja 9.
-Onko joku vaihtanut itselleen osaa 12? Tästä näyttäisi olevan kahta eri versiota autoihin, joissa ei EDC:tä: tavallinen ja Itä-Eurooppaan/huonoille teille tarkoitettu kumiosa. Kannattaisikohan vaihtaa toi itäblokimalli kun nää Suomen tiet on mitä on? Saattais säästää noita yläpään laakereitakin ja loppuis kolinat pidemmäks aikaa...
-Itäblokipaketin alla on lueteltu ETK:ssa vielä osat 15, 16 ja 17, mutta nuo taitaa kyllä olla jokaisessa samat? Hieman epäselvästi kyllä on ilmoitettu.
-Mitä alkuperäislaatusta tai jopa parempaa iskarimerkkiä suosittelette ja mistä niitä saa halvimmalla? Tarkoitus olisi laittaa 40, 50 tai 60mm madallusjouset riippuen hommattavista vanteista. Voikohan noita vakiopitusia iskareita käyttää vielä 60mm:n kanssa?
Kiitoksia vastauksista!!!
Autossa on siis samanlaista kolinaa etupäässä, kuin mitä muutamassa topicissa täällä on jo käsitelty, mutta niissä topiceissa ei ollut kaikkea vielä selvitetty. Tarkoitus olisi vaihtaa autoon madallussarja ja samalla ajattelin vaihtaa loppuun kuluneet osat, jotka kolinan aiheuttaa. Ja kysymykset tässä bitte schön:
-Koiranluut pitäisi siis ilmeisesti vaihtaa vaikka katsatuksessa 6kk sitten mitään välystä ei havaittukaan. Tämä sama on ollut varmaan muillakin?
-Etutolppien yläpään laakerit pitäisi ehkä myös samalla vaihtaa. Oletteko vaihtaneet kummatkin laakerit sinne? Niitä näyttäis olevan ETK:n mukaan 2kpl/puoli. Osat 1 ja 9.
-Onko joku vaihtanut itselleen osaa 12? Tästä näyttäisi olevan kahta eri versiota autoihin, joissa ei EDC:tä: tavallinen ja Itä-Eurooppaan/huonoille teille tarkoitettu kumiosa. Kannattaisikohan vaihtaa toi itäblokimalli kun nää Suomen tiet on mitä on? Saattais säästää noita yläpään laakereitakin ja loppuis kolinat pidemmäks aikaa...
-Itäblokipaketin alla on lueteltu ETK:ssa vielä osat 15, 16 ja 17, mutta nuo taitaa kyllä olla jokaisessa samat? Hieman epäselvästi kyllä on ilmoitettu.
-Mitä alkuperäislaatusta tai jopa parempaa iskarimerkkiä suosittelette ja mistä niitä saa halvimmalla? Tarkoitus olisi laittaa 40, 50 tai 60mm madallusjouset riippuen hommattavista vanteista. Voikohan noita vakiopitusia iskareita käyttää vielä 60mm:n kanssa?
Kiitoksia vastauksista!!!
Comment