Mistäköhän saisi noihin Bilsteinin tolppiin uusia patruunoita. Porais vedenpoistoreijän patruunan pohjaan ja kasais uudella patruunalla niin saattaisi kestää. Yhden kolisevan B14 etutolpan purin viikko sitten ja siellä oli vesi päässyt sisään ja samalla patruunasta öljyä vuotanut ulos niin oli kunnon majoneesit tolpan sisällä. Itse patruuna tuntui täysin toimivalta edelleen mutta autossa ollessaan kolisi melko runsaasti joten vaihdoin uuden tolpan tilalle.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BILSTEIN B14 - PSS lifetime 50tkm
Collapse
X
-
Onko näistä mitään uutta? Onko todellakin näin laadutonta tavaraa Bilsteinillä nykyisin?
Meinasin juuri pistää tilaukseen kierroksen näitä kun alkuperäinen takaiskari cabriosta entinen.
Mutta ei ehkä sitten fiksu idea vaikka autolla ajetaankin vain kesäisin?? Muuten tuo näyttäisi järkevältä, voi säätää ja sovittaa renkaisiin tarvittaessa ja jouset näyttää progressiiviselta että sopii katukäyttöönkin varsin hyvin.
Olisko kellään muita/parempia hankintaideoita? Onko jollain muulla kuin Bilsteinillä jotain fiksua tarjontaa. Toinen vaihtoehto korkeussäädön sijaan olisi tietysti ostaa vaan eteen + taakse jotkut laadukkaat sportti-iskarit kun autossa on coupe/cabriona vakio S226A sport alusta eli madallusjouset (? onko samat vai erit jouset kuin msport eli S338A) mutta ilmeisesti ollut ihan vain perus iskarit toisin kuin msport alustassa missä jäykemmät vaimentimet?E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
Comment