Originally posted by KondomDuck
View Post
weitec alusta
Collapse
X
-
Originally posted by mika68 View PostMutta mutta, onko sulla facelift vai toi vanhempi koppa?:think
Faceliftissä on takakaaret matalammalla kuin vanhemmassa
Eli samalla madalluksella facelift näyttää olevan enemmän "tontissa"
Kuvissa oleva auto siis antaa hyvin osviittaa siitä minkälainen autoni olisi tuolla Weitecin 60/40 madalluksella.
Comment
-
-
Originally posted by KondomDuck View PostHeh, eihän tuo 40/40 riitä, ei sit millään, ittellä 215/40-16 pyörät, näyttäis todella hölmöltä tuossa. Mun mielestä Weitec ei muutenkaan pudeta niin paljon kun valmistaja lupaa.
Tuossa tuoteselosteessakin lukee "Madallus 20mm vähemmän mitä on ilmoitettu!". Weitec on kuitenkin tietääkseni hinta-laatu suhteeltaan todella hyvä. Mistä kannattais lähtee ostelemaan. Oon lukenu tosta Completokselta kaikenlaista huonoa, mistähän voisi saada samaan hintaan/halvemmalla?
Minä ostaisin vaan Eibachia tai H&R mitkä toimivat varmasti varsinkin Saksalaisissa autoissa.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostMinen ostaisi yhtään ainutta weitecin alustaa. Peugeot 406 iskari+jousipaketti kertoi ihan tarpeeksi ns. "ajettavuudesta" weitecin alustalla. Auto oli aivan liian matala, sisäänjousto olematon ja pomppi kuin kenguru. Täysin epäonnistunut paketti.
Minä ostaisin vaan Eibachia tai H&R mitkä toimivat varmasti varsinkin Saksalaisissa autoissa.
Comment
-
-
Originally posted by KondomDuck View PostNii-i, sepä se. Kumpa nyt vaan osais päättää, tilaus on päätöstä vailla valmis, 40 vaiko 60 taakke, seo vaikee valinta.......
Comment
-
-
Originally posted by Valtsude View PostIte pistäisin ehdottomasti 60/60 pfl:ään ja 60/40 faceliftiin. Tasapainonen wheelgappi on ainakin itselle tärkeintä tontittaessa. Torspoa jos takakaareen menee nyrkki sisään ja eturenkaat puoliks kaaren sisällä.Last edited by KondomDuck; 04-03-2011, 11:58.
Comment
-
-
Originally posted by KondomDuck View PostJaa-a, no tuo on mielipide kysymys. Tietysti jos sä Weitecit tunget ranskanpatonkiin niin ei se kerro mitään. H&R ja Eibach on hyviä valamistajia ja toimii varmasti, mutta ovatko ne sitten hinta-laatu suhteeltaan yhtä hyvät kuin Weitecit. Mahdoton sun on sanoa miten Weitec toimii e30:ssä jos olet kokeillut niitä vain pösössä. Kaksi täysin eri autoa ja käyttäytyy varmasti eri tavalla. Itse en ole lukenut kuin hyvää Weitecistä josko joidenkin mielestä ehkä aavistuksen verran liian jämäkkä setti...
edit: tossa vielä urli suoraan E30 / H&R Alustapaketteihin.
Last edited by Antti O; 04-03-2011, 12:59.
Comment
-
-
Originally posted by Antti O View PostMinä olen useasta autosta kuullut missä weitec ei toimi. Oletko koskaan kuullut autosta missä H&R paketti ei toimisi? www.fahrwerkebilliger.de ja sieltä H&R comfort / cup kit alle ja varmasti pelaa hyvin. Mielestäni hinta/laatu suhde mitä parhain. Omassa avossakin on cup kit alla -40/15mm madalluksella ja alusta on miellyttävämpi ajaa kun vakio M-sport mutta kuitenkin optiikka on mielestäni melko ok ja auto on vielä sivistynyt ajettava että sillä pääsee normaaliliikenteessä ilman että pitää jokainen monttu väistää.
edit: tossa vielä urli suoraan E30 / H&R Alustapaketteihin.
http://fahrwerkebilliger.de/Sportfah...9cd0d740d4b753
En muista mikä topici oli kyseessä, mutta siellä ainakin nimen omaan kehuttiin että Weitec on hyvä alustasarja hinta-laatu suhteelta
Olen lukenut jos jonkin sortin alustoista ja oikeesti Weitecistä en ole lukenut kuin että se saattaa joissakin malleissa/joidenkin mielestä olla liian kivireki.Last edited by KondomDuck; 04-03-2011, 13:02.
Comment
-
-
Mulla eekolmekympissä weitecin takajouset lässähti puolessa vuodessa. Pienempikin töyssy niin löi pohjaan kiinni...
Edessä vielä kestänyt mutta taakse laitoin vakiot..BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek
BMW 330d touring e46 -05
Ford Cortina Mk2 1600 -70
ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment
-
-
Itellä oli joskus aikoinaan e30 316, johon ostin uudet weitecin 60/60 jouset. Autossa oli paksu tolppa ja bilsteinin alkuperäiset 330tkm ajetut iskarit (yllättävän hyvässä hapessa vielä). Alusta oli kyllä erittäin jämäkkä, mutta ei ainakaan omasta mielestä mitenkään liian pintakova. Ja perä jäi juuri sopivasti vähän korkeammalle kuin keula. Vuoden verran ajelin, enkä huomannut, että olis mitenkään erityisesti alusta löystynyt, mitä nyt kori rupes etuiskareiden kohdalta epäilyttävästi halkeamaan..
Renkaat oli 195/50/15 (!?), mutta vähän isommilla ja erilaisilla vanteilla, sekä sopivalla kumilla olis saattanut näyttää jopa aika hyvältä.Tossa kuva: http://img815.imageshack.us/i/img5488e.jpg/
Comment
-
-
Originally posted by KondomDuck View Post850e on D2:sen alusta, et on se 350e kalliimpi, mutta tietysti parempi vaihtoehtoRace.fi myy 850e d2:sen säädettävää, löytyykö jostain halvemmalla Suomesta?
Autollahan ei ole enään tarkotus ajaa talvisin joten korkeemmaks ei tarvi nostella enään.
kaikki on hyvin kun ajelet yksin mutta mitä sitten kun pari kaveria otetaan takapenkille ja ne kumit raapii johonki
d2:sta pari naksua piukemmalle ja meno jatkuu
sitten sellainen kyssäri että ootko myymässä autoa kun pitää päästä mahdollisimman halvalla?Last edited by Tonton; 04-03-2011, 18:41.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Comment