Pihassa auto seissyt nokka melko alaspäin kk verran. Käynnistin niin ohjaustehostin piti mekkalaa.
Availin konepeiton, niin säiliö oli melko tyhjä ja öljyn seassa kuplia, öljy näytti tummanpunaiselta. Auto on Saksantuonti, niin liekö sen takia korkissa teksti ATF-oil only?
Ajelin auton pois, niin alle oli merkannut reviiriä, oletan että ohjaustehostimen öljyähän tämän on pakko olla.
Ajattelin jos kävisi motonetista ostamassa Febi S6161 (CHF 11S), kun lienee Pentosin tasoinen/valmistama ja hyvä tähän kun on tuo tasosäätökin tässä e61 mallissa?
Tärkeimmät kyssärit:
1. Onko tämä Febi S6161 hyvää CHF-öljyä tähän ilmaperseeseen?
2. Mitenkäs ilmaperseen ohjaustehostimen öljyjen vaihto tapahtuu, kun olen siinä käsityksessä, että öjyä menee sinne perään? Öljyn tarve?
(pumpulla oli joku banjopultti, joka avattiin?)
3. Se vuotokohta kiinnostaa myös, onko näissä joitakin yleisimpiä vuotokohtia, kuten säiliön öljyletkujen kiinnitykset tms? (Allehan se on kivuttava jossain vaiheessa kuitenkin.)
Kiitos jo ennakolta vastauksista!
Availin konepeiton, niin säiliö oli melko tyhjä ja öljyn seassa kuplia, öljy näytti tummanpunaiselta. Auto on Saksantuonti, niin liekö sen takia korkissa teksti ATF-oil only?
Ajelin auton pois, niin alle oli merkannut reviiriä, oletan että ohjaustehostimen öljyähän tämän on pakko olla.
Ajattelin jos kävisi motonetista ostamassa Febi S6161 (CHF 11S), kun lienee Pentosin tasoinen/valmistama ja hyvä tähän kun on tuo tasosäätökin tässä e61 mallissa?
Tärkeimmät kyssärit:
1. Onko tämä Febi S6161 hyvää CHF-öljyä tähän ilmaperseeseen?
2. Mitenkäs ilmaperseen ohjaustehostimen öljyjen vaihto tapahtuu, kun olen siinä käsityksessä, että öjyä menee sinne perään? Öljyn tarve?
(pumpulla oli joku banjopultti, joka avattiin?)
3. Se vuotokohta kiinnostaa myös, onko näissä joitakin yleisimpiä vuotokohtia, kuten säiliön öljyletkujen kiinnitykset tms? (Allehan se on kivuttava jossain vaiheessa kuitenkin.)
Kiitos jo ennakolta vastauksista!
Comment