Announcement

Collapse
No announcement yet.

Säädettävät tukivarret

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *makke*
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2007
    • 884
    • Klaukkala

    #16
    Alumiininen oli omassa hapettunut ja meni poikki, niitä en suosittele, race.fi:n myymät muistaakseni ollu toisessa alla monta vuotta, yhdet uniballit niistä meni, tais tosin tulla takuuseen uudet...

    Comment

    • Busch
      BTCF Member
      • Sep 2011
      • 271
      • Seinäjoki/Lapua

      #17
      Originally posted by blueorange View Post
      Björk motorsportilta. Sisempi on uretaanipusla niin kestää varmaan paremmin kun uniball
      Nois race.fi uniball nivelien päällä on kyllä suojakumi, mutta uretaanipusla kestää ihan varmasti paremmin!

      Comment

      • S^X
        BTCF Member
        • Oct 2007
        • 933
        • Muurame

        #18
        Originally posted by Jebbunen View Post
        mulla on 46sessa ebaysta varret ja kestäneet ainakin omat pienet ajot ja säätövaraa on kohtuullisesti , ei leimattu kyseisillä varsilla mutta tuskin on mitään ongelmaa . tälläsillä kulmilla sain omat bbs:ät pyörimään alla

        Hyvä kuulla että noi on kestänyt. Mullakin tuollaiset briteistä tulleet odottaa asennusta.
        W208
        W638
        E36

        Comment

        • Playpig
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2006
          • 888
          • Iisalmi

          #19
          Mamasanilta ostetuissa ei valittamista. Kaksi kesää ollut alla. Tosin enemmän saisi olla säätövaraa lyhyempään päin, eli suoremmaksi saada rengasta.
          Nyt: E39 530DA Touring -98

          ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93

          Comment

          • pazq
            BTCF Member
            • Jan 2008
            • 3166
            • 47200

            #20
            Originally posted by Jebbunen View Post
            mulla on 46sessa ebaysta varret ja kestäneet ainakin omat pienet ajot ja säätövaraa on kohtuullisesti , ei leimattu kyseisillä varsilla mutta tuskin on mitään ongelmaa . tälläsillä kulmilla sain omat bbs:ät pyörimään alla

            Tossa tilanteessa ottaisin jo laikan käteen ja laittasin leveet kaaret. Tulee oksennus melkein joka kerta kun näen tollasta. Eikä noi kumitkaan kestä kun tonnin pari että on entiset..

            Comment

            • jr66
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 16427
              • Asikkala

              #21
              Originally posted by pazq View Post
              Tossa tilanteessa ottaisin jo laikan käteen ja laittasin leveet kaaret. Tulee oksennus melkein joka kerta kun näen tollasta. Eikä noi kumitkaan kestä kun tonnin pari että on entiset..
              Hittojako niitä kaaria leikkaa kun voi vaihtaa vanteet.

              Comment

              • kmn
                Moderator
                • May 2009
                • 6022
                • Sipoo

                #22
                Täällä kans säädettävät tukivarret hakusessa. Eli pystympään pitäis orggiksesta saada. Auto menee sen verran kentässä, että vakio varsillakin yli -3,5 astetta camberia, vaikka säädöt on tapissa. Nyt olisi tarkoitus vielä laskea jotain 30-40mm jossain kohtaa, joten nämä varret tulee kysymykseen. Autossa on Strongflexiä joka paikassa ja haluaisin tosiaan sisä- ja ulkopäähän uniball-virityksien sijaan jättää uretaanipuslan.

                Kysymys kuuluu, mikä säädettävä alatukivarsi tähän käyttöön nyt sopisi parhaiten? Leimastakin pitäis päästä. :think

                EDIT: Niin ja signaturen coupeen tulossa.

                Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
                Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
                --
                Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

                Comment

                • QUASIMODO
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2005
                  • 2542
                  • Pirkkala

                  #23
                  Mitenkä tukivarsien vaihto onnistuu?

                  Tuli kokeiltua huonolla menestyksellä..kun sisemmmät pultit eivät mahtuneet pois(?). Pitääkö koko perä pudottaa alas?
                  No uusi yritys nosturilla, josko se siinä onnistuisi paremmin:think
                  sigpic

                  Comment

                  • kmn
                    Moderator
                    • May 2009
                    • 6022
                    • Sipoo

                    #24
                    Originally posted by QUASIMODO View Post
                    Mitenkä tukivarsien vaihto onnistuu?

                    Tuli kokeiltua huonolla menestyksellä..kun sisemmmät pultit eivät mahtuneet pois(?). Pitääkö koko perä pudottaa alas?
                    No uusi yritys nosturilla, josko se siinä onnistuisi paremmin:think
                    Ei tarvitse. Mahtuu tulemaan juuri ja juuri, kun käyttää vähän väkivaltaa.. Mitkä tukivarret sulle siis tuli?

                    Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
                    Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
                    --
                    Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

                    Comment

                    • QUASIMODO
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2005
                      • 2542
                      • Pirkkala

                      #25
                      Originally posted by kmn View Post
                      Ei tarvitse. Mahtuu tulemaan juuri ja juuri, kun käyttää vähän väkivaltaa.. Mitkä tukivarret sulle siis tuli?
                      Kiitoksia infosta!

                      Tilasin nämä

                      Tuntuu ihan laadukkailta. Tosin ei ole vartailukohtaa, kun en ole muita hypistelyt
                      Myyjä tietenkin kehui maasta taivaaseen, että on käytetty myös kilpakäytössä jne.
                      sigpic

                      Comment

                      • blueorange
                        Bimmer Fanatic
                        • Sep 2010
                        • 404
                        • suomi

                        #26
                        Originally posted by QUASIMODO View Post
                        Kiitoksia infosta!

                        Tilasin nämä

                        Tuntuu ihan laadukkailta. Tosin ei ole vartailukohtaa, kun en ole muita hypistelyt
                        Myyjä tietenkin kehui maasta taivaaseen, että on käytetty myös kilpakäytössä jne.
                        On käytetty kilpailukäytössä esim minullakin,mutta säädöt ei kyllä riitä kovin matalaan autoon. Edit. Noita ns mainostin aikasemmin,mut nyt kun ne laitettiin niin eipä niillä kovin pystyyn pyöriä saa

                        Comment

                        • kmn
                          Moderator
                          • May 2009
                          • 6022
                          • Sipoo

                          #27
                          Originally posted by blueorange View Post
                          On käytetty kilpailukäytössä esim minullakin,mutta säädöt ei kyllä riitä kovin matalaan autoon. Edit. Noita ns mainostin aikasemmin,mut nyt kun ne laitettiin niin eipä niillä kovin pystyyn pyöriä saa
                          Onko jotain arviota tarjota siitä, miten paljon näillä saa maksimissaan eroa vakio tukivarsiin? :think Nimenomaan siis positiivisempaan suuntaan.

                          Käyttis: G08 iX3 M-Sport -22
                          Avokin kesälelu: E93 M3 -09 Alpineweiss
                          --
                          Ex: E90 LCI M3 -11, F31 330d M-Sport -13, F15 X5 35i M-Sport -15, F31 330d M-Sport -12, F30 330d M-Sport -12, E93 325i -09, E91 335d M-Sport -07, F31 330d M-Sport, E46 M3 -02, E91 330d M-Sport -06, E87 118d -06, E46 320dA -04, E46 328i -99, E36 328i -92 M-Sport, E91 320d -06, E36 328i -96 M-Sport, E36 325i -93, E39 528iA -97, E39 535iA -98, E36 320i -95

                          Comment

                          • jannmann
                            Bimmer Enthusiast
                            • Feb 2003
                            • 5856
                            • Joccis City

                            #28
                            Originally posted by kmn View Post
                            Onko jotain arviota tarjota siitä, miten paljon näillä saa maksimissaan eroa vakio tukivarsiin? :think Nimenomaan siis positiivisempaan suuntaan.
                            Eikös noissa ole ongelma juurikin se, että jäävät säädöt tapissa vieläkin liian pitkiksi?
                            Valitsee sellaiset joista voi vielä itse koneistamalla lyhentää niin säädöt riittää varmasti.
                            Ei voi meinaan olla noin vaikeaa. :think
                            Aprilia RSV4

                            Comment

                            • QUASIMODO
                              Bimmer Enthusiast
                              • Sep 2005
                              • 2542
                              • Pirkkala

                              #29
                              Mittasin aikani kuluksi vakio tukivarren ja tuon säädettävän pituudet...säädettävän ollessa mahd. lyhyenä, niin pituus on lähes sama

                              Minulla tosin on ongelmana, että haluan lisää camberia miinukselle

                              Voin ottaa valokuvia, joista selviää pituuserot, ensi kerralla kun käyn tallilla...
                              sigpic

                              Comment

                              • Playpig
                                Bimmer Fanatic
                                • Nov 2006
                                • 888
                                • Iisalmi

                                #30
                                Originally posted by QUASIMODO View Post
                                Mittasin aikani kuluksi vakio tukivarren ja tuon säädettävän pituudet...säädettävän ollessa mahd. lyhyenä, niin pituus on lähes sama

                                Minulla tosin on ongelmana, että haluan lisää camberia miinukselle

                                Voin ottaa valokuvia, joista selviää pituuserot, ensi kerralla kun käyn tallilla...
                                Sama tullut huomattua itsekin. Nyt tulevalle kaudelle meinasin muutaman millin ohentaa kiristysmutteria, jotta saadaan kokonaispituutta lyhemmäksi ja camberia plussaan päin enemmän.

                                Mulla siis nämä tukivarret ja hyvät on ja säätö helppoa.
                                Nyt: E39 530DA Touring -98

                                ex: E3/46 328i cabrio "läski", E36 325i coupe -93, E39 530iA Touring -01, E36 325i Cabrio -93, E34 525i Touring -92, E36 325i sedan -91, E34 540i/6 Individual -95, E34 525iA -93

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎