Koitin searchilla kattella mut ei tuntunu löytyvän..elikkä nyt ko tein tohon mun pommiin remppaa jossa vaihdettiin lähinnä kaikki b20--->b23 osia ym ym..
Niin auto tuntu poistuvan hyvin mutta lusahti sit jonku ajan päästä...ajoin muutaman repäsyn ennenku menin syttyä laittaan kohilleen niin paljastu et virranjakajan keskipakohässäkkä oli ollu rikki ja ennakko koko ajan jotain 40-50astetta...poistuhan se mut eikö se ollu 10astetta vakio arvo 850rpm..
Tallilla ei ollu ajotuslamppua ja jakajaa käännettiin sinne missä poistu ja kävi ok, kannessa 100% tiiviit venttiilit, kaikki koneistettu ja 325 nokka HC arvo on 350...tuntuu et lussahti siittä mitä oli rempan jälkeen....et oisko se lyöny männänrenkaat paskaks/halki ja nyt ei saa puristusta, ei polta kunnolla jne...ja savuttaa muuten ko laittaa kylmänä tulille...
Puristuspaineet tiesti pitäs mitata niin selviää, mut jos männänrenkaat on paskana niin kai se pitää porata 2,7 sit samalla ja 2,5 venttiilit...ja taas menee tonni..
Niin auto tuntu poistuvan hyvin mutta lusahti sit jonku ajan päästä...ajoin muutaman repäsyn ennenku menin syttyä laittaan kohilleen niin paljastu et virranjakajan keskipakohässäkkä oli ollu rikki ja ennakko koko ajan jotain 40-50astetta...poistuhan se mut eikö se ollu 10astetta vakio arvo 850rpm..
Tallilla ei ollu ajotuslamppua ja jakajaa käännettiin sinne missä poistu ja kävi ok, kannessa 100% tiiviit venttiilit, kaikki koneistettu ja 325 nokka HC arvo on 350...tuntuu et lussahti siittä mitä oli rempan jälkeen....et oisko se lyöny männänrenkaat paskaks/halki ja nyt ei saa puristusta, ei polta kunnolla jne...ja savuttaa muuten ko laittaa kylmänä tulille...
Puristuspaineet tiesti pitäs mitata niin selviää, mut jos männänrenkaat on paskana niin kai se pitää porata 2,7 sit samalla ja 2,5 venttiilit...ja taas menee tonni..
Comment