Announcement

Collapse
No announcement yet.

Raidetanko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kotkavaara arttu
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 142
    • Rauma

    Raidetanko

    Sellaista kyselisin, että pystyykä ohjausvaihteen päästä kiristämään raidetankoa? Konttorin sedän mielsestä siellä on klappia, vaikka en itse oikein edes huomaa. Eli raidetangon pää on ehjä.
    Fuck the fuel economy! Sulzer & Sumitomo
  • Lanttu
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 1643

    #2
    Ei pysty.

    Comment

    • wj
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2003
      • 3253
      • Järvenpää

      #3
      Joku ruuvattava sielä on, en tiedä onko kiristys vai mikä.

      Osan 7 alla

      http://www.realoem.com/bmw/showparts...11&hg=32&fg=05
      - 2006 Mustang cabriolet
      - Sleekcraft Enforcer 28'

      Comment

      • mortimer
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 1079
        • Satulinna kaukomaan

        #4
        käännä ohjaus täysin oikealle ja koita heiluuko oikeanpuoleinen hammastanko/raidetanko-paketti ylös-alas hammastangon runkoon nähden. tuohon oireeseen auttaa helpoiten hammastangon vaihto ehjään.
        Last edited by mortimer; 19-04-2005, 12:24.

        i3S -20
        E30M3 slotcar 1:32
        XKE FHC 1971
        Mgb Gt -66
        T6 -19
        E91 -08

        Comment

        • Ässä
          Bimmer Fanatic
          • Apr 2003
          • 374
          • Nokia

          #5
          Kyllä pystyy. Ainakin omassa autossa (320i -87) kiristys onnistui ohjausvaihteen päässä olevaa, kierteillä olevaa "kantta" sisäänpäin kääntämällä. Ongelmana on vain oikean työkalun löytäminen, millä kääntäminen onnistuu. Sen joutuu itse väsäämään. Itsellä kiristys auttoi, eikä klappia enää ole, eikä ole muutaman tuhannen kilometrin ajon jälkeen tullutkaan.
          Porsche Cayman S
          MB 200cdi W203

          ex: BMW F36 420xd M-sport
          ex: BMW e46 M3
          ex: Nissan Micra 995cc "pikkulohko"
          ex: Mercedes-Benz 220cdi -08 w204
          ex: e36 M3 sedan
          ex: e90 320d
          ex: e30 320i (2.6) -87
          ex: e39 520i -97

          Comment

          • BestMotorWith
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2004
            • 382
            • Hämeenlinna

            #6
            Siinäkin on vaan se että tarpeeks paljon kuluneessa hammastangossa sitä klappia ei saa pois sillä ruuvilla. jos kiristää liikaa ni se tulee keskialueelta jäykäks. Ja sen ruuvin kääntäminen on aika pienestä kiinni, mutta kyllä siellä sellanen on.
            If you wanna feel what is drive a car try BMW, and you never miss any other vehicle.

            http://www.bmwtuningclub.net/showcar.php?id=1780

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎