Eli nyt on sellanen tilanne että lukkopultin avain on paskana (kiitos edellisen omistajan ja nimeltä mainitsemattoman rengasliikkeen), eli noi tapit mitä pitäs olla 4 niin nyt on vaan 1. Tossa on kuvia lukkopultin avaimesta ja jos jollain vaan löytyis tollanen tai voisitte kertoo joitain hyviä konsteja saada tollanen pultti auki niin kertokaa olkaa hyvä. Kaikki ehdotukset paitsi hitsi tai poraaminen on tervetullutta. Toivottavasti jollain olis tollanen avain tai tietäis et jos jossain kaupassa myydään tollasta vaikka niiden lukkopulttien kanssa niin ostan heti. Vanteet on siis 15 tuumaset rumat, joten ehdotuksissa ei tarvii ajatella niitä et ne vaurioituu tai jotain. Lukkopultin avaimen koko on 17. Pultissa on numerosarja 954 tai 9541.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lukkopultin aukaisu?
Collapse
X
-
Originally posted by Jarspijonnekkin rengas liikkeeseen vaan kysymään jos ne viittis lainata niin vaihdat siinä pihas tavalliset pultit paikoilleen
Comment
-
-
monesti nuo on auennut kun on päässyt kunnolla lyömään siihen lukkopultin nokkaan ja sitten vain ruuvannut pihdeillä auki. tämä siis toimii jos kiertee on pultissa kunnossa.
G30 530e Msport
-------------------------------------------------
F30 330e Msport
E60 525d Msport LCI
E39 530d Touring
Ex E46 320i coupé
Ex AC Schnitzer S5 3.0d
Ex ALPINA B6
Ex E34 525i Touring
Ex E36 328i Coupe
Ex E38 740iA INDIVIDUAL x2
Ex E39 530d Touring, 530d Sedan, 530d Msport
Ex E21 315, 315 "ämmäläinen"
Ex E30 Cabrio, E30 316i, E30 325i, 318i Touring jne...
Never Drive Faster Than
Your GuardianAngel Can Fly
Comment
-
-
Metro-rengas, motonetin talossa vantaalla on ainakin tuon tyyppisiä lukkopultteja availlut just hieman "liian" pienellä hylsyllä.
Soita ja kysy Samppaa...Since 1994 : 520i e28 -83, 316 e30 -85, 316i e30 -89,316 e30 -87, 318i e30 touring -89, 325i e30 cabrio -87, 320i e36 touring -96,325i e30 cabrio -88, 316i e30 bavaria -91, 325i cabrio -87, 318i e36 touring -95, 325i sedan -91, 320i e36 touring -97, e39 525ia touring -01, e46 318i touring -02 , 316ti compact -03 Nyt e61 525i touring, e46 318i cabrio -04
Comment
-
-
Originally posted by mekstrmMetro-rengas, motonetin talossa vantaalla on ainakin tuon tyyppisiä lukkopultteja availlut just hieman "liian" pienellä hylsyllä.
Soita ja kysy Samppaa...
Comment
-
-
Itsellä oli saman kaltainen ongelma, päädyin sitten rengasliikkeen puoleen.. Sanoin että irroittakaa nää renkaat...noh eihän ne saaneet niitä irti millään, niiltä hajos kuulemma hylsyt ja työkalut ja loppujenlopuksi soittivat mulle ja kirosivat että kuinka helvetissä sulla voi olla näin hyvät lukkopultit?
Comment
-
-
Niillä lukkopulteilla et tee enää mitään, joten hitsaa 10mm mutteri lukkopultin
päähän ja sillä auki. Itse kokeilin löytää OZ:n vanteisiin lukkopultinavainta eikä mistään löydy... Sitten teimme koneistamolla samanlaisen, kesti 1 renkaan aukaisun, sitten meni hermot.... Hitsaamalla mutterit kiinni ja sitten lähti tiukatkin....
Comment
-
-
Nimenomaan, ihme homma, että rengasliikkeet puhuvat jostakin porailusta. Hitsaus toimii varmasti tai esim. BluePointilta löytyy erittäin kallis erikoistyökalu (erikoishylsy), jolla tommoset saa auki salettina. Ongelma vaan taitaa olla se, että yksi hylsy maksaa yhtä paljon kuin pieni sarja varsin laadukkaita hylsyjä ja yhdellä erikoishylsyllä ei koon takia paljoa tee. BluePointin hylsyllä irrotettiin joskus omasta kytkinkoppa, jonka torx-kantaiset pultit olivat menneet kiinnitettäessä täysin mössöksi (kuviot sileinä ja pyöreät)Porsche 911/996 GT3 Mk II
Porsche 911/997 Turbo MK I
BMW M Coupe DS Motorsport
BMW F20 120iM -16
____________________________
Ex. BMW E36 325iM Coupe -94
Ex. BMW E30 318i -88
"Er ist kein wollte gern, er ist gern"
Comment
-
-
Itele käynyt juurikin samanlailla ja ongelma ratkaistiin tekemällä avaimeen uudet tapit. Viet sen hylsyn johonkin konepajaan jossa ne leikkaa sen halki ja laittaa takakautta uudet tapit. Itellä kesti kaks vannetta ottaa irti jonka jälkeen uudet tapit. Omat pultit oli todella tiukassa. Tämä toimi ainakin omassa tapauksessani.
Comment
-
Comment