Ensi vuonna pitäisi mahdollisesti laittaa alusta uusiksi. Noita otsikossa olevia olen miettinyt.
Tarve ei ole saada mitään äärettömän matalaa autoa, joten säädettävä alusta ei siinä mielessä ole pakollinen. Mutta olen ymmärtänyt, että tuossa Konissa etupää menee suhteellisen paljon alemmaksi kuin takapää. Takana ei siis madallusta orginaalista yhtään ja edessä 25 mm.
Hinnaltaan nuo ovat aika samoissa, mutta kestääkö nuo kiinteällä korkeudella olevat yleensä pidempään kuin säädettävät.
Nykyisellä AP Sportfahrwerken säädettävällä alustalla ei ole ajettu hirveästi, mutta vaihtokunnossa alkaa olla. Iskarit siis ilmeisesti lopussa, kun sen verran epävakaa ja veltto tuo ajettavuus on.
Tarve ei ole saada mitään äärettömän matalaa autoa, joten säädettävä alusta ei siinä mielessä ole pakollinen. Mutta olen ymmärtänyt, että tuossa Konissa etupää menee suhteellisen paljon alemmaksi kuin takapää. Takana ei siis madallusta orginaalista yhtään ja edessä 25 mm.
Hinnaltaan nuo ovat aika samoissa, mutta kestääkö nuo kiinteällä korkeudella olevat yleensä pidempään kuin säädettävät.
Nykyisellä AP Sportfahrwerken säädettävällä alustalla ei ole ajettu hirveästi, mutta vaihtokunnossa alkaa olla. Iskarit siis ilmeisesti lopussa, kun sen verran epävakaa ja veltto tuo ajettavuus on.
Comment