Announcement

Collapse
No announcement yet.

Iskarit madallusjousille?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ViisKolmeVitonen
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2004
    • 390
    • Kauhajoki

    Iskarit madallusjousille?

    Kattelin söörtsillä , mutta en löytäny oikein kunnon vastausta...

    Eli katsarilla lähes hylky etuiskarien vuoksi ja ny tarttis saada tietoa ja kokemuksia eri iskareista, jokka sopis aika reippaasti madallettuun etupäähän.
    Keskiöstä lokarin kaareen oli n.340mm. En tahtoisi ostaa alustasarjaa, koska jouset tuntuvat todella jäykiltä, kun koittaa nurkista painella ja madallus on ulkonäöllisesti makuuni sopiva.
    Passat tdi -04
  • habaracing
    BTCF Member
    • Dec 2002
    • 1043
    • Vantaa

    #2
    koni sport, bilstein sprint jne..(noista ainakin positiivisia kokemuksia). onhan noita vaikka millä mitalla, mutta tossa nyt pari esimerkkiä. Nettiä selailemalle löydät varmasti itsellesi sopivat.
    EX Bimmers: e30 318, e30 316i, e36 325i coupe,
    e30 325i Touring, e30 316i bavaria, e30 316i, e30 318i, e30 320i, e34 520i, e36 M3, e36 325i Xtreme, e36 325i "xtreme"/jäärata, e91 325d, f31 320d msport

    https://www.facebook.com/carbonracingteam/

    Comment

    • ViisKolmeVitonen
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2004
      • 390
      • Kauhajoki

      #3
      Originally posted by habaracing
      koni sport, bilstein sprint jne..(noista ainakin positiivisia kokemuksia). onhan noita vaikka millä mitalla, mutta tossa nyt pari esimerkkiä. Nettiä selailemalle löydät varmasti itsellesi sopivat.
      Ja noi em. sopii reilun madalluksen kanssa?
      Kukas nuita kauppaa ja missä?
      Last edited by ViisKolmeVitonen; 09-06-2005, 22:10.
      Passat tdi -04

      Comment

      • habaracing
        BTCF Member
        • Dec 2002
        • 1043
        • Vantaa

        #4
        Originally posted by ViisKolmeVitonen
        Ja noi em. sopii reilun madalluksen kanssa?
        Kukas nuita kauppaa ja missä?
        Noihan on just suunniteltu toimimaam madalluksen kanssa (jos autoasi on pudotettu esim.75mm tai sitä enemmän, niin silloin saattaa noissakin iskareissa pohjaamis vaaraa esiintyä.)

        Katso netistä lähin jälleenmyyjä.
        EX Bimmers: e30 318, e30 316i, e36 325i coupe,
        e30 325i Touring, e30 316i bavaria, e30 316i, e30 318i, e30 320i, e34 520i, e36 M3, e36 325i Xtreme, e36 325i "xtreme"/jäärata, e91 325d, f31 320d msport

        https://www.facebook.com/carbonracingteam/

        Comment

        • ViisKolmeVitonen
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2004
          • 390
          • Kauhajoki

          #5
          Kysynpä tässä samalla, että ohjaussimpukka taitaa olla tiensä päässä, kun
          klappia ei saa pois, ennenkuin ohjaus on jo selvästi liian kankea? Kuinka paljon tämä klappi vaikuttaa ajettavuuten? Tietäis että onko iskarit vai ohjauksen klappi, vai molemmat yhdessä syynä epämääräiseen ohjaus tuntoon lujempaa ajettaessa. Tietysti tien kuntokin vaikuttaa...
          Passat tdi -04

          Comment

          • Leka
            BTCF Member
            • Sep 2003
            • 7701
            • Vilppula

            #6
            Originally posted by ViisKolmeVitonen
            Kysynpä tässä samalla, että ohjaussimpukka taitaa olla tiensä päässä, kun
            klappia ei saa pois, ennenkuin ohjaus on jo selvästi liian kankea? Kuinka paljon tämä klappi vaikuttaa ajettavuuten? Tietäis että onko iskarit vai ohjauksen klappi, vai molemmat yhdessä syynä epämääräiseen ohjaus tuntoon lujempaa ajettaessa. Tietysti tien kuntokin vaikuttaa...
            Tarkistitko sen rattiakselin 32mm:n AV:llä olevan mutterin kireyden? Väljä apusimpukan hela voi olla myös syypää tuohon. Uuden ohjaussimpukan hinta on +1800€... No purkaamolta vähän halvemmalla.
            sigpic

            BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


            Comment

            • Lep-1
              Bimmer Rookie
              • Sep 2004
              • 52
              • Raisio

              #7
              Täältä löytyy varmasti porukkaa jotka ovat itse lyhentänyt iskereitaan.
              Kun aletaan madaltamaan reilulla kädellä(>75mm) pitää iskarin olla aika lyhyt.
              Miten olette toteuttanut iskarin lyhennyksen?
              Holkki yläpäähän? vai sorvannut tappia?
              530d e60

              Comment

              • ViisKolmeVitonen
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2004
                • 390
                • Kauhajoki

                #8
                Originally posted by Leka
                Tarkistitko sen rattiakselin 32mm:n AV:llä olevan mutterin kireyden? Väljä apusimpukan hela voi olla myös syypää tuohon. Uuden ohjaussimpukan hinta on +1800€... No purkaamolta vähän halvemmalla.
                Tyhmä kysymys: mitä tarkotat AV:llä?
                Passat tdi -04

                Comment

                • habaracing
                  BTCF Member
                  • Dec 2002
                  • 1043
                  • Vantaa

                  #9
                  Originally posted by ViisKolmeVitonen
                  Tyhmä kysymys: mitä tarkotat AV:llä?
                  avainväli....
                  EX Bimmers: e30 318, e30 316i, e36 325i coupe,
                  e30 325i Touring, e30 316i bavaria, e30 316i, e30 318i, e30 320i, e34 520i, e36 M3, e36 325i Xtreme, e36 325i "xtreme"/jäärata, e91 325d, f31 320d msport

                  https://www.facebook.com/carbonracingteam/

                  Comment

                  • ViisKolmeVitonen
                    Bimmer Fanatic
                    • Nov 2004
                    • 390
                    • Kauhajoki

                    #10
                    No voihan...
                    Passat tdi -04

                    Comment

                    • Lese
                      Bimmer Fanatic
                      • Aug 2003
                      • 220
                      • Lavia

                      #11
                      Originally posted by ViisKolmeVitonen
                      Kysynpä tässä samalla, että ohjaussimpukka taitaa olla tiensä päässä, kun
                      klappia ei saa pois, ennenkuin ohjaus on jo selvästi liian kankea? Kuinka paljon tämä klappi vaikuttaa ajettavuuten? Tietäis että onko iskarit vai ohjauksen klappi, vai molemmat yhdessä syynä epämääräiseen ohjaus tuntoon lujempaa ajettaessa. Tietysti tien kuntokin vaikuttaa...
                      Juu kannattaa E34:sesta kiristää se rattiakselin mutteri niin johan muuttuu ohjaus paremmaks. Ittelläkin oli se niin saatanan löysäs aluks.

                      Ja madallukseen suosittelen jousiksi H&R tai Eibach ja iskareiksi Konit tai Bilsteinit.

                      Koskas karvian mies tuot sen paskas tänne niin mennään viivalle? Ootko Kalajoelle tulossa?

                      Comment

                      • ViisKolmeVitonen
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2004
                        • 390
                        • Kauhajoki

                        #12
                        Eipäs isotella. mulla on isompi ku sulla...
                        En kait oo tulos.
                        Passat tdi -04

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎