Itse olen viimeiset 3v tilannut www.rehviring.ee ja kolmessa päivässä on tullut tänne lappiinkin kotiovelle. Toimitus ollut ennen 26e, nyt kun kysyin niin 30e mutta edullinen silti
Itse olen viimeiset 3v tilannut www.rehviring.ee ja kolmessa päivässä on tullut tänne lappiinkin kotiovelle. Toimitus ollut ennen 26e, nyt kun kysyin niin 30e mutta edullinen silti
Kesärenkaat ainakin aivan jäätävissä hinnoissa tuolla 20-tuuman koossa
Nappen linkissä ainakin halvempi tuo ipike nastakin....
Riekolla näyttää olevan vähemmän tarjolla XL -versioita tuosta uudesta Hankookista (esim. 225/55r16 koossa ei tarjolla).
Itse otan mielellään ainakin E61:n alle extra-load renkaan, koska jäykempi runko.
Riekolla näyttää olevan vähemmän tarjolla XL -versioita tuosta uudesta Hankookista (esim. 225/55r16 koossa ei tarjolla).
Itse otan mielellään ainakin E61:n alle extra-load renkaan, koska jäykempi runko.
Ei sitä automaattisesti tarkoita. Runko voi olla täysin sama mutta vain merkintä kyljessä muuttuu. Itse rengas voidaan tehdä täysin samoista värkeistä. Paino paljastaisi onko eroa vai ei. Tosin renkaissa on keskinäistä painoheittoa aina joten tuossa pitäisi tehdä vertailu useamman renkaan kesken.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment