Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 Alustaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Eltsu80
    Bimmer Rookie
    • Sep 2016
    • 156
    • Riihimaki

    E46 Alustaa

    tuossa mietin et jos taakse laittaa coiloverit niin silloin tuo alumiini jos on kierrejousi niin jäis turhaksi et onko siihen saatavilla eriksee säädettävää tukivartta

    kyseessä tuo alumiinen osa
  • ohhoh
    Bimmer Rookie
    • Aug 2014
    • 191
    • .

    #2
    Pelkillä iskareillako meinasit ajella?

    Comment

    • Eltsu80
      Bimmer Rookie
      • Sep 2016
      • 156
      • Riihimaki

      #3
      kyl näis ny on jouset iskareis valmiina. kuvan perusteella

      Comment

      • ohhoh
        Bimmer Rookie
        • Aug 2014
        • 191
        • .

        #4
        Jos tosiaan tuollaiset niin sitte eria asia, yleensä ovat mallia tämä

        Comment

        • Eltsu80
          Bimmer Rookie
          • Sep 2016
          • 156
          • Riihimaki

          #5
          selvii sitten kun paketin saa mimmoset sieltä tulee

          Comment

          • Malagutisti
            BTCF Member
            • Aug 2010
            • 211
            • Kurikka/Tre

            #6
            Iskaritornit vaatii ainakin vahvistusta jos taakse laitetaan coiloverit. En oikein tiedä miten tuo alapään kiinnityskään kestää. Tulevaisuudessa mietittäviä ongelmia .
            BMW E46 328i -03 Silbergrau Metallic ratapäivälelu, maybe one day
            BMW E90 320d -08 Sparkling Graphite Metallic
            E46 320d purettua palikkaa tarjolla

            Comment

            • nokonzok
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2013
              • 826
              • Espoo

              #7
              Originally posted by Malagutisti View Post
              Iskaritornit vaatii ainakin vahvistusta jos taakse laitetaan coiloverit. En oikein tiedä miten tuo alapään kiinnityskään kestää. Tulevaisuudessa mietittäviä ongelmia .
              On tosiaan siviiliautossa aika hasardi ratkaisu, eikä siitä ole mitään iloa kadulla. Suosittelen vaihtamaan tavanomaiseen ratkaisuun.

              Comment

              • 325E
                Bimmer Enthusiast
                • May 2006
                • 1227
                • LAHTI

                #8
                Ei mitään järkeä muuttaa BMW Orginaalia rakennetta

                Orginaali BMW rakenne on hyvä huomaahan sen hyvästä ajettavuudesta. Takaiskarin rakenne ei tule kestämään jousen rasittamaa rakenteellista tarvetta ja se aerodynaamisesti menee perseelleen jo E30 on vastaava Compaktin takajousituksen ja iskarin hyvä rakenne toimii hyvin ja moitteettomasti. uudistukset eivät tuo parannuksia ajettavuuteen.

                Itse hommasin nyt alustaan taakse Compaktin oman M-Teknikin 19mm takavakaajan ja eteen E46 M3 avon etuvakaaja 27mm näillä em. saadaan parannuksia enemmän kuin, aikomasi takapään muutokset, joita juuri alustasta ja sen teknisestä puolesta osamattomat pojat autoihinsa laittavat ja pilaavat auton oman hyvän ajettavuuden.


                Originally posted by nokonzok View Post
                On tosiaan siviiliautossa aika hasardi ratkaisu, eikä siitä ole mitään iloa kadulla. Suosittelen vaihtamaan tavanomaiseen ratkaisuun.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎