Eiköhän täältä saa madallusjousia. Tiedä sitten miten vakioiskarit käyvät noiden kanssa. Saahan siihen tietysti iskaritkin matalammalle alustalle luokkaa 350€/kpl.
Mielestäni neliveto yhdistettynä korkeaan maavaraan tekee ix:stä juuri mainion auton. Ei siitä mitään katuraaseria saa madaltamallakaan, menetetään vaan ominaisuuksia.
Tuo pelkkä et lukema ei paljon kerro esim. tuolla 38et:llä 6 tuumaa levee vanne menee, muttei varmaan 10 tuumanen .
Kannattaa harkita vielä sitä madallusta ainakin e30 ix:ssä etumurrokset on kovemmilla madalletussa autossa...
Kannattaa harkita vielä sitä madallusta ainakin e30 ix:ssä etumurrokset on kovemmilla madalletussa autossa...
Kokemuksia? Mulla on nyt vajaan kolmen vuoden (+50tkm) ajalta. Toisen vetarin olen joutunut vaihtamaan mutta mistäpä sitä tietää vaikka olisi ollut alkuperäinen. Toisen nivelissä ei toistaiseksi mitään valittamista, paitsi että juuri meni ensimmäisen kerran sisempi suojakumi, uusi on tilauksessa. (otan kyllä noista kumeista mitat ylös ja joku saa etsiä niiden mukaan vastaavan korvikkeen, sen verran arvokkaita ovat alkuperäiset)
Eiköhän täältä saa madallusjousia. Tiedä sitten miten vakioiskarit käyvät noiden kanssa.
olis hauska kuulla jos jollakulla olis ylipäänsä kokemusta noiden jousista, missä tahansa autossa. on epäilyttävän halvat jo...
eiköhän 20-40mm madallus ole ihan ok vakioiskarille, jos jouset vaan on tarkotettu sellasten kanssa käytettäväksi. joku >50mm tiputus vaatii jo lyhyemmän??
Madalluksesta olen luopunut ja etsitään niitä "rumia" alkuperäisiä 525ix aluvanteita tai sitten jos sattuisi löytyyn joku vanne 17" ET48-54, joka toimii sielä ainakin.
Vakioiskarit ja joku 35mm madallus laittaa iskarit ja muut etuosat koville, joten parempi tosiaan unohtaa madallus.
Madalluksesta olen luopunut ja etsitään niitä "rumia" alkuperäisiä 525ix aluvanteita tai sitten jos sattuisi löytyyn joku vanne 17" ET48-54, joka toimii sielä ainakin.
Vakioiskarit ja joku 35mm madallus laittaa iskarit ja muut etuosat koville, joten parempi tosiaan unohtaa madallus.
-Kintsa
Tästä voisi lähteä vanteet halvalla. Tosin vain nouto taitaa käydä.
Tästä voisi lähteä vanteet halvalla. Tosin vain nouto taitaa käydä.
Eikös noi ole ihan E38:n vakiovanteet!? Noita saa Suomestakin välillä 150€/sarja, joten ei välttämättä kannata tilata lahden takaa...
Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Eikös noi ole ihan E38:n vakiovanteet!? Noita saa Suomestakin välillä 150€/sarja, joten ei välttämättä kannata tilata lahden takaa...
E38 et jotain 20, noissa 54
Eli tämä myyjän teksti on kirjoitettu vailla parempaa tietoa.
Die Felgen passen beim E 34 und müßten eigentlich auch beim E 38 auch passen.
Comment