Vaihdoin toiseen saksalaiseen laadun paranemisen toivossa mutta näyttää niitä tässäkin autossa olevan rikkoutuvia osia.
Ongelma on siis seuraava: Auton ABS-järjestelmä menee päälle jostakin syystä kun lipsuttelee hiljakseen (10-30 km/h) risteykseen ja painaa jarrua jolloin ABSit rutisee.
Normaalissa vauhdissa jarrut toimivat täysin normaalisti, myös ABSit (testasin tänään). Oulun Stocmann-autossa katselivat ja totesivat vian olevan jonkun navan ABS-tunnistinkehässä joka välittää väärää tietoa vaihdelaatikon nopeusanturille (mikäli muistan oikein, onhan siitä jo monta tuntia).
Notta kuitenkin vika autossa on, eli tietääkö kukaan keinoa, miten tuo rikkinäisen navan saisi selville kun tuntuu hullulta vaihtaa kaikkia neljää pelkästään tuollaisen kosmeettisen negatiivisen seikan vuoksi jolla ei muuten ole merkitystä. Niin tai jokin muukin korjausehdotus olisi tervetullut.
Siltikin BMW on hyvä
Ongelma on siis seuraava: Auton ABS-järjestelmä menee päälle jostakin syystä kun lipsuttelee hiljakseen (10-30 km/h) risteykseen ja painaa jarrua jolloin ABSit rutisee.
Normaalissa vauhdissa jarrut toimivat täysin normaalisti, myös ABSit (testasin tänään). Oulun Stocmann-autossa katselivat ja totesivat vian olevan jonkun navan ABS-tunnistinkehässä joka välittää väärää tietoa vaihdelaatikon nopeusanturille (mikäli muistan oikein, onhan siitä jo monta tuntia).
Notta kuitenkin vika autossa on, eli tietääkö kukaan keinoa, miten tuo rikkinäisen navan saisi selville kun tuntuu hullulta vaihtaa kaikkia neljää pelkästään tuollaisen kosmeettisen negatiivisen seikan vuoksi jolla ei muuten ole merkitystä. Niin tai jokin muukin korjausehdotus olisi tervetullut.
Siltikin BMW on hyvä
Comment