Bemari antaa ohjearvon roadforcelle, joka on kaiketi tuo 6,8kg max. kyllä mulla f30 jouduttiin renkaita pyörittelemään vanteilla että päästiin ohjearvoihin ja lopulta tärisemättömään kyytiin, mutta olen jo varmaa 10 kertaa tänne foorumillekin kirjottanut, että huonot kokemukset rengasliikkeistä on valitettavan yleisiä. Jos lähtisi purkamaan hyvän ja huonon asentajan eroja. Hyvä asentaja tarkastaa vanteen suoruuden tasapainotuksen yhteydessä. sen näkee 99,5% tarkkuudella silmämääräisesti. sekä edestä että takaa. Rengas tasapainotetaan vain ja ainoastaan pultteista ei keskiöstä! jos näet että rengastasi aletaan keskiöstä tasapainottaa keskeytä työ ja vaihda liikettä jos eivät ymmärrä suomea. uudet ammattitasapainotuslaitteet pääsee aikalailla roadforcen kanssa tasoihin tasapainotuksen onnistumisessa. jos vannekone on ruosteenraiskaama paska niin kannattaa miettiä onko se oikea mesta hoitaa työ. ja tosiaan ammattimies pyörittää kyllä rengasta jos näyttää että painoja alkaa menemään liikaa.
Sitten parasta on kun asioita liikkeessä muuna aikana kun se kaikkein pahin sesonki. näin varmistat, että siinä ei hengitä 17 jamppaa takana odottamassa renkaan vaihtoa.
jos roadforcella ei päästä sallittuihin arvoihin vian piilottaminen taka-akselille ei auta. pelkkä vanne koneeseen ja mittaus onko suora. jos on niin rengas päälle jos ei mene arvoihin takuuseen uusi rengas. Se jumputtaa taka akselillakin. bemarit on vittumaisia autoja tasapainotuksen kanssa. Jo se, että bemari ei itse hyväksy kun roadforcella tasapainotetut renkaat kertoo aika paljon tästä. Tosin bemarilla ei ole kun airportissa roadforcelaite.
Sitten parasta on kun asioita liikkeessä muuna aikana kun se kaikkein pahin sesonki. näin varmistat, että siinä ei hengitä 17 jamppaa takana odottamassa renkaan vaihtoa.
jos roadforcella ei päästä sallittuihin arvoihin vian piilottaminen taka-akselille ei auta. pelkkä vanne koneeseen ja mittaus onko suora. jos on niin rengas päälle jos ei mene arvoihin takuuseen uusi rengas. Se jumputtaa taka akselillakin. bemarit on vittumaisia autoja tasapainotuksen kanssa. Jo se, että bemari ei itse hyväksy kun roadforcella tasapainotetut renkaat kertoo aika paljon tästä. Tosin bemarilla ei ole kun airportissa roadforcelaite.
Comment