Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zimmermann reikälevyt + EBC:n palat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • asis
    BTCF Member
    • Mar 2009
    • 1133
    • Joensuu

    Zimmermann reikälevyt + EBC:n palat?

    Onko kenelläkään kokemuksia Zimmermann reikälevyistä ja EBC:n paloista, että miten pelaa yhteen? :think Meinasin tohon E39 540iA tollasta comboa, joko Greenstuffeilla tai Redstuffeilla. Reikälevyt lähinnä ulkonäkösyistä ja EBC:n palat vähäisen jarrupölyn vuoksi.
    E39 540iA M-Sport Imolarot II
    E36 323i touring
    Volvo V70 2.4D mk3
    Honda Accord 2.4 i-VTEC CL9
    Honda Civic 1.4 4d ES
    Chevy Caprice Classic
    ex:
    E32 730iA
    E39 528i Calypsorot metallic
    E36 325i x2
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10923
    • Joensuu

    #2
    Itse laittaisin ennemmin esim. ATE keraamiset palat. Todella vähän pölyä ja muutenkin mielestäni toimivat.
    e39 540iA E85

    Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

    Comment

    • A.I
      BTCF Member
      • Mar 2007
      • 1359
      • Salo

      #3
      Zimmerit tuli tänään ja ainakin päälisin puolin näyttää laadukkaalle. tilasin ebc blue stuff palat.
      Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
      -On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
      Kiitos ajastasi? :think

      Comment

      • Tommix
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 5332
        • S:t Karins

        #4
        Zimmerit on ihan hyvät kadulla. Toimii niin ATE:n kuin EBC:n paloilla hyvin. Radalla yksi/kaksi kovaa jarrutusta ja ne on kierot.
        Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
        Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
        ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
        Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

        Comment

        • naikou
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2010
          • 1576
          • vihti

          #5
          Mulla ollut zimmerin reiättömät ja tosiaan kovemmassa ajossa on kierot äkkiä
          E39 523i Turbo

          Comment

          • Jax_KiBez
            BTCF Member
            • Jan 2010
            • 2043
            • Pirkanmaa

            #6
            Originally posted by HTK12 View Post
            Itse laittaisin ennemmin esim. ATE keraamiset palat. Todella vähän pölyä ja muutenkin mielestäni toimivat.
            Nämä tai Textarin keraamiset. Todella pölyttömät ja hyvät palat jopa kovempaan ajoonkin.
            Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
            TikTok-kanavani (Jax_KiBez)
            Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
            W Garage

            _____________________________________
            Nykykalusto: F20 M135ix LCI / F11 535XD / E61 530XD / E39 528i Ratalelu / Honda Civic EP3 Type R-ratalelu / Tesla Model S 75D
            Tästä mun kaluston showroomiin

            Entisiä Bemareita 29kpl mm. E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.

            Comment

            • BMW525Xda
              BTCF Member
              • Feb 2014
              • 8681
              • Xxxxxx

              #7
              Zimmermannen reikä ja reiättömät löytyy. Reikäset ollut viime kesän ja vakio kuten myös ns ”kilpa” paloilla ei mitään levyjen vääntymisiä, kuitenkin noin 400-500 kierrosta ajettu radalla, tosin ei kovaa mutta kuitenkin. Reiättömillä ejettu toissa kesä ja nekin vielä ihan tikissä.

              Comment

              • Urpo_rotta
                BTCF Member
                • May 2012
                • 5134
                • Pirkkala

                #8
                Siiviiliautoista huonoa kokemusta Zimmermann levyistä
                Kieroksi menevät helposti. Ja palat pölisee armottomasti.

                Aivan tavallinen tarvikemerkki, eli laatu ei ole hyvä.

                Kalliimman pään kovempaan käyttöön tehdyistä ei ole kokemusta.
                E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                E34 525i -90 twinturbo 427/519

                N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                Kysy jos tarvetta

                Comment

                • AlpinWeiss
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2007
                  • 927
                  • West coast

                  #9
                  Originally posted by Urpo_rotta View Post
                  Siiviiliautoista huonoa kokemusta Zimmermann levyistä
                  Kieroksi menevät helposti. Ja palat pölisee armottomasti.

                  Aivan tavallinen tarvikemerkki, eli laatu ei ole hyvä.

                  Kalliimman pään kovempaan käyttöön tehdyistä ei ole kokemusta.

                  Samaa mieltä, Zimmermannit toimii kyllä jos ei paljoa jarrutella halua. Ferodoa voin suositella.
                  MBCLK240 -02
                  E36 318 -93
                  E46 320 Ci -01
                  E46 330 CiA -01
                  E60 520i -04
                  E93 325i -07
                  F36 420xi -16

                  Comment

                  • Matuh
                    BTCF Member
                    • Apr 2013
                    • 3699
                    • Kouvola

                    #10
                    Miten voi täällä väittää että ATE ceramic palat ei pölytä?

                    Ikinä ei oo noin paljon pöllytelly mitkään palat paitsi Ceramicit atelta... Pari muutaman normaalin jarrutuksen kun tekee jostain 200 paikkeilta, niin jo on keskiöt pölyssä
                    E36 328i M50B30 turbo
                    Skoda vRS
                    Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
                    Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

                    EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

                    Comment

                    • VilleP
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2003
                      • 2034
                      • Vantaa

                      #11
                      Keraamiset ei tuota pölyä kuten tavalliset. Mikä on normaali jarrutus 200 vauhdista?
                      F11 530xd LCI
                      S2 Avant

                      Comment

                      • Matuh
                        BTCF Member
                        • Apr 2013
                        • 3699
                        • Kouvola

                        #12
                        Originally posted by VilleP View Post
                        Keraamiset ei tuota pölyä kuten tavalliset. Mikä on normaali jarrutus 200 vauhdista?
                        No normaali sellanen perus hidastus eikä mikään jarrut kiinni veto. Eli varmasti alle 30% jarruvoimasta. No kuitenkin itellä ne pöllyttää reilusti. oon varmaan ainoa siis
                        E36 328i M50B30 turbo
                        Skoda vRS
                        Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
                        Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

                        EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

                        Comment

                        • Jax_KiBez
                          BTCF Member
                          • Jan 2010
                          • 2043
                          • Pirkanmaa

                          #13
                          Originally posted by Matuh View Post
                          No normaali sellanen perus hidastus eikä mikään jarrut kiinni veto. Eli varmasti alle 30% jarruvoimasta. No kuitenkin itellä ne pöllyttää reilusti. oon varmaan ainoa siis
                          Mulla ainakin normipalat (Brembot) katos radalla kylkiin ja vanteisiin, oli siis aivan kuin hiilikylvyssä ollut.
                          Löin tilalle Textarin keraamiset niin voisi melkein valkoisella liinalla koskea ratapäivän jälkeen, eikä jää jarrupölyjä
                          Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
                          TikTok-kanavani (Jax_KiBez)
                          Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
                          W Garage

                          _____________________________________
                          Nykykalusto: F20 M135ix LCI / F11 535XD / E61 530XD / E39 528i Ratalelu / Honda Civic EP3 Type R-ratalelu / Tesla Model S 75D
                          Tästä mun kaluston showroomiin

                          Entisiä Bemareita 29kpl mm. E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.

                          Comment

                          • BMW525Xda
                            BTCF Member
                            • Feb 2014
                            • 8681
                            • Xxxxxx

                            #14
                            Ihan kysymyksenä että jos ne palat ei pölyä niin kuluuko ne ollenkaan vai onko ikuiset ?

                            Kyllähän niiden on pölyttävä kuten Matuh tuossa jo mainitsi, eri asia näkyykö se samanlaisena kuin normi palojen pöly ja sitoutuuko vanteisiin.

                            Comment

                            • pazq
                              BTCF Member
                              • Jan 2008
                              • 3138
                              • 47200

                              #15
                              Originally posted by BMW525Xda View Post
                              Ihan kysymyksenä että jos ne palat ei pölyä niin kuluuko ne ollenkaan vai onko ikuiset ?

                              Kyllähän niiden on pölyttävä kuten Matuh tuossa jo mainitsi, eri asia näkyykö se samanlaisena kuin normi palojen pöly ja sitoutuuko vanteisiin.
                              No mulla on avossa nyt öö vähintään 8v vanhat palat edessä ja joka ikinen kesä vanteet mustana heti pesun jälkeisenä päivänä. Pintaa niissä vielä on aika kivasti mut sotkee älyttömästi. Ajan ne silti loppuun ellen jaksa vaihdella ns turhaan tuleeppahan pestyä useemmin ja lähtee kyllä helposti

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎