Announcement
Collapse
No announcement yet.
Zimmermann reikälevyt + EBC:n palat?
Collapse
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Mr.Speed
Mulla oli ex-autossa C70 zimmermannin reikälevyt ja ne kyllä kesti kunnon polkaisuja 160 vauhdistakin. Jotkut "red" kilpapalat siihen tuli hölmöyksissään laitettua, ja SE oli virhe. Normaali katuajossa jarrutusteho oli surkea, alkoivat puremaan vasta kun ne polki kunnolla lämpimäksi. Pölisi helvetisti, samoin nyt E30 on ollut jotku ferodon "racing" palat ja ne pölisee kans ihan törkeästi. Nyt tulee talven aikana alkuperäistä vastaavat hellan levyt ja palat, koska ne toimii katukäytössä parhaiten.
Comment
-
Originally posted by Tommix View Post
Kuvien välissä 15 kierrosta Alastaron radalla. Pölyttääkö ATE:n keraamiset palat, sen voi jokainen katsoa kuvista.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
No normaalissa tieliikenne ajossa ei nuo ATE keraamiset pölyä juurikaan vrt. perinteiset palat. Vaaleiden vanteiden kanssa se niistä lähtevä pöly ei myöskään näy ollenkaan samalla tavalla kuin perinteisten palojen pöly. Jarrutukset 200 vauhdeista ei kyllä nyt ole ihan normaali ajoa ainakaan toivottavasti Suomessa, vaan radalla ajamista. Radalle kannattaa toki hankkia sitten siihen käyttöön tarkoitetut palat. Jos normipaloilla ajaisi 15 kierrosta Alastarolla, niin eiköhän vanteet olisi mustat. Täysin pölyttömiä paloja ei toki ole olemassakaan.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostVanteista muuten tuli jarrupölyn kanssa nätimmät.
Originally posted by VilleP View PostNo kait ne nyt tuollaisessa rasituksessa pölyää. Ne ei pölyä normaalissa liikenne ajossa niin paljoa kun normaalit palat. Ei tässä kukaan ole väittänyt että ne ei pölyä, ne pölyää vähemmän. Kuuma metallipöly tarttuu helpommin kylmä.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment