Minkälaisia rengaspaineita porukka on käyttänyt toyo r888r semislikseillä kadulla kiihdytellessä, eli pelkästään parasta vetopitoa ajatellen? Oletteko huomannut onko burniksesta merkittävää apua kadulla kyseisille renkaille?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Toyo r888t rengaspaineet?
Collapse
X
-
Joka valoissa kumit katuun ja lähtöviivalle odottamaan joulukuusen valoja, ikinä tiedä jos vaikka kotirouva lapsineen sähköteslalla tulee vierelle, liikennevaloherruutta yrittämään
Kysyitkö tätä ihan tosi mielessä, siis siviililiikenteessä burniksia ja kiihdytyksiä ?
Vai ymmärtäisimmekö että tarkoitat esim malmin ja hyvinkään tapaisia katukiihdytyskisoja ? :think
-
-
En nyt suoranaisesti tarkoittanut mitään liikennevalo kiihdyttelyä. Mutta kun lähimmälle ”viralliselle” kiihdytyssuoralle on 100 kilsaa matkaa, jossa järjestetään kerran kesässä tapahtuma, niin jäisi ajokerrat kovin pieneksi kesässä, kun ei viitsi ympäri suomea ajella tapahtumien perässä.Itse olen dragyn kanssa käynyt syrjäteillä ottamassa vetoja.
Comment
-
-
Originally posted by tommi2008 View PostRenkaat on E30 turbossa, koossa 245/50 16
Comment
-
-
Toki joka vedon jälkeen rengas lämpiää, eli se paineen pudotus ei välttämättä kerro mitään.
Yleisesti ottaen isompi paine pitää renkaan paremmin muodossaan vs vajaa paineinen, jolloin kitkapinta tien pinnassa tasaisemmin kiinni. Tämä siis katukumeissa.
Kiihdytys ja ratarenkaat varmaan oma maailmansa.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
Itse olen parhaat lähdöt saanut 1.5-1.6bar rengaspaineilla. Oman haasteensa tuo itselle ainakin se että kovinkaan moni lähtö manuaali turbo autolla ei ole identtinen, jolloin hyvältä tuntunut veto voi johtuakin esim. vaikka kohdilleen menneistä vaihteiden vaihdoista.Last edited by tommi2008; 26-07-2021, 20:20.
Comment
-
-
En tiedä kiihdyttämisestä mitään, mutta radalla aina välillä tulee otettua varikon portilta lähtöjä noilla renkailla ja kyllä ne tykkää alhaisesta paineesta. Rengaskoosta riippuen varmaan 1,5-1,8 bar paikkeilla lähtisin kokeilemaan. Kiihdytykseen nuo on yleisesti vähän huonohkot koska jäykkäsivuiset verrattuna kiihdytysrenkaisiin.MuotoWorks.fi | 3D-tulostetut tuotteet ja ratkaisut.
Makita seinätelineet ja adapterit | MuotoWorks
BMW i4 lumisuojus latausporttiin | MuotoWorks
Käyttis i4 eDrive40
Kesällä E36 M3
Radalla E36 325i track day tool
Comment
-
-
- E36 328iA Touring 4/97 -
Myynissä:
- Rondell 0067 8x17et 35 & 9x17et40 + 225/45 245/40R17 PilotSport5 (+pari varavannetta) -
Comment
-
-
Toyot on semit ja tehty rata-ajoon. Eli paras pito vaatii vähän lämmittämistä. Oikeat renkaat (katu)kiihdyttelyyn on esim. nämä:
Katulailliset ja noita ei tarvii edes lämmittää.
2 kpl noita vanteineen on myynnissä täällä foorumillakin, nic MiyliKäyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment