Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ohjaustehostimen öljyt katoavat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zzzz
    Bimmer Rookie
    • Dec 2003
    • 73
    • Länsi-Suomi

    Ohjaustehostimen öljyt katoavat

    Onko ehdotuksia, mikä lienisi edullisin toimintapolitiikka seuraavassa tilanteessa:

    Ohjaustehostimen öljyt vuotavat oikeanpuoleiseen raidetangon suojakumin pussiin. Vuodon määrä riippuu kääntelyn määrästä, eli 800 km maantieajon jälkeen ei vielä tarvinnut tankata öljyjä, mutta 150 km kaupunkiajoa ehti viedä tason jo minimin alapuolelle.

    Auto on 325i E36 vm -91.
  • nemesis
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 617
    • kymenlaakso

    #2
    Re: Ohjaustehostimen öljyt katoavat

    Originally posted by Zzzz
    Onko ehdotuksia, mikä lienisi edullisin toimintapolitiikka seuraavassa tilanteessa:

    Ohjaustehostimen öljyt vuotavat oikeanpuoleiseen raidetangon suojakumin pussiin. Vuodon määrä riippuu kääntelyn määrästä, eli 800 km maantieajon jälkeen ei vielä tarvinnut tankata öljyjä, mutta 150 km kaupunkiajoa ehti viedä tason jo minimin alapuolelle.

    Auto on 325i E36 vm -91.
    taittaa tehä sen että ostattaa uuden tehostetetun ohjaus vaihteen.
    Ikäviä uutisia sikäli kun ei oo kovin edullinen.

    Tietty, kandee ka kysyä esim KL-varaosista että mmmitenkä se 70€ hintanen ohjaus tehostimen tiivistesarja paketti? onko mahdollista tiivistaa uudelleen/korvata vanhat tiivistet?
    E30 kesä-autona

    Comment

    • AIN-1
      Bimmer Rookie
      • Nov 2002
      • 103
      • Kemi

      #3
      Re: Ohjaustehostimen öljyt katoavat

      Originally posted by Zzzz
      Onko ehdotuksia, mikä lienisi edullisin toimintapolitiikka seuraavassa tilanteessa:

      Ohjaustehostimen öljyt vuotavat oikeanpuoleiseen raidetangon suojakumin pussiin. Vuodon määrä riippuu kääntelyn määrästä, eli 800 km maantieajon jälkeen ei vielä tarvinnut tankata öljyjä, mutta 150 km kaupunkiajoa ehti viedä tason jo minimin alapuolelle.

      Auto on 325i E36 vm -91.
      Moro

      Ei muutako reidetanko irti ja vaihdat stefat sinne, ite ainakin löysin paikallisesta "tiivistekaupasta".
      Siinä 70e paketissa tulee ne muoviset tukirenkaat mukana elikkä jos ei sitä osta niin kannataa ottaa varovasti ne vanhat poies, itse en ostanut koko pakettia.
      E39 520 Touring -01
      E30 320 Touring Turbo -89(ei enää palveluksessani)

      Comment

      • Zzzz
        Bimmer Rookie
        • Dec 2003
        • 73
        • Länsi-Suomi

        #4
        Onko stefojen vaihto kova homma?

        Onko noiden tiivisteiden vaihto kova / vaikea urakka? Tarvitaanko erikoistyökaluja? Vaihdoitko paikoilleen vai otitko tehostimen irti?

        Katselin pohjan puolelta ja tehostintuubi näkyi olevan ilmeisesti vain kahdella ruuvilla kiinni, letkuja luonnollisesti joutunee irroittamaan

        Comment

        • AIN-1
          Bimmer Rookie
          • Nov 2002
          • 103
          • Kemi

          #5
          Re: Onko stefojen vaihto kova homma?

          Originally posted by Zzzz
          Onko noiden tiivisteiden vaihto kova / vaikea urakka? Tarvitaanko erikoistyökaluja? Vaihdoitko paikoilleen vai otitko tehostimen irti?

          Katselin pohjan puolelta ja tehostintuubi näkyi olevan ilmeisesti vain kahdella ruuvilla kiinni, letkuja luonnollisesti joutunee irroittamaan
          Ei tarvinu erikoistyökaluja, vähän osaamista vain.
          Ei kauhean helppo homma mutta onnistuu.
          Kyllä se se pitää irrottaa sieltä auton alta.
          E39 520 Touring -01
          E30 320 Touring Turbo -89(ei enää palveluksessani)

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎