kertokaas ny tyhmälle, miksi jarrupoljin menee kovaksi kun pommi menee rikki? mikä sen aiheuttaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
hydraalinen jarrutehostin
Collapse
X
-
Originally posted by |parsakaali| View Postkertokaas ny tyhmälle, miksi jarrupoljin menee kovaksi kun pommi menee rikki? mikä sen aiheuttaa?
"Hydrauliik!" ...sano ryssä ku vessan veti?
Mitä ton akun hinnoitteluun tulee, niin 200e on "vähän" suolainen. Teollisuuden sisäänostohinta tuollaiselle kalvotyyppiselle paineakulle (tunnetaan myös toisinaan nimellä pässinkives) on parin kympin luokkaa. Jos joku kertoo mikä kierre ja millainen tiivistys siinä on ja ottaisi vaikka vähän mittoja, niin voisin joutessani tsekata olisiko orkkikselle helposti saatavissa mitään korvaavia vaihtoehtoja. Tai jos joku on jo aihetta tutkinut niin kertokaa pois... Tuskin tuo ikuinen meikäläisenkään pirssissä on. Muistaako kukaan KL:n hintaa?Last edited by Erich; 24-08-2007, 08:51.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
95e kl varaosat
Voin lähettää sinulle viallisen pommin jos haluat maksaa postimaksun
Ja jos on korvaava tuote niin ehkä voisin semmoisen hankkia sinulta hieukka edullisempaan hintaan.
Edit:
enpä malttanut olla katsomatta että mitä se on syönyt, siellä oli vain paksu n.5mm pasuimmillaan oleva kalvo sisällä ja ei siellä painetta ollut Siisti kukkapurkki tai tuhkis tulee siitäLast edited by |parsakaali|; 23-08-2007, 21:13.
Comment
-
-
Originally posted by |parsakaali| View PostVoin lähettää sinulle viallisen pommin jos haluat maksaa postimaksun
Enkä mä toimittamisesta mitään lupaa, mutta voisin uteliaisuudesta kataloogeista vilkuilla, että löytyykö vastaavia? ETK:sta sen mallin suurinpiirtein näkikin (siis jos kuva on yhtään sinnepäin), mutta mittaa se kierre siitä risasta pommista niin viisastutaan?
Originally posted by |parsakaali| View Postenpä malttanut olla katsomatta että mitä se on syönytLast edited by Erich; 23-08-2007, 21:37.6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
-
Originally posted by Erich View PostÖö, en halua Mun pommi on vielä ehjä. Mutta kiitos tarjouksesta.
Enkä mä toimittamisesta mitään lupaa, mutta voisin uteliaisuudesta kataloogeista vilkuilla, että löytyykö vastaavia? ETK:sta sen mallin suurinpiirtein näkikin (siis jos kuva on yhtään sinnepäin), mutta mittaa se kierre siitä risasta pommista niin viisastutaan?
Jätkä sektioi kiveksen...
Ihan asiaan pommin pitäsi tulla huomenna tai ylihuomenna...
Jatkoa, pommi tuli tänään ja vika korjaantui, häiriövalo sammui ja jarrut toimivat normaalisti.Last edited by |parsakaali|; 24-08-2007, 19:21.
Comment
-
-
Dollari on nykyään melkein 1.4€, joten ainakin itse katselin myös USA:n puolelta. 750:een uusi ATE:n jarrupääsylinteri sekä uusi painevaraaja olivat n. 300€ postikuluineen. Tulli yms ovatkin sitten mysteeri.
Motonetissa uusi pääsylinteri olisi ollut 199€ ja KL-osissa painevaraaja joku 238€. Katsotaan jos vaikka jotain muutakin osaa tilaisi "ison veden takaa"
OK, vaihdan/vaihdatan nuo, mutta olikos siinä systeemissä vielä jokin muu kohta, minkä voisi vaihtaa? Paineventtiili? Onko kukaan tehnyt ko. vaihtotyötä 750:een?BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostDollari on nykyään melkein 1.4€, joten ainakin itse katselin myös USA:n puolelta. 750:een uusi ATE:n jarrupääsylinteri sekä uusi painevaraaja olivat n. 300€ postikuluineen. Tulli yms ovatkin sitten mysteeri.
Tai Helsinki - New York meno paluu 399€, tuot laukussa sen itse ja pidät kivan pidennetyn viikonloppu loman.
Comment
-
Comment