Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vanteiden ET:n muutos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • antti
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2002
    • 766
    • Espoo

Originally posted by Juhis
    Taitaa suurin osa ymmärtää itsekin olla laittamatta niitä itse väsättyjä paloja autoihin. Tosin voi aivan asiallisia levityspaloja teettää myös itsekin. Tosin suurin noista omista virityksistä voi olla melko epävarmoja ja usein myös keskitys uupuu.
    Itse menin läheiseen metallipajaan, jossa ukko sorvasi alumiinista täsmälleen oikean kokoiset, keskitti suoraan napaan ja vanteeseen. Lisäksi en ollut täysin varma paksuudesta, joten otin aluksi 20mm palat, joista otettiin sovituksen jälkeen vielä 3mm pois. Eli kun teettää, niin saa ainakin mieleisen.
    E46 325ti Compact

Comment

• jmp2002
      BTCF Member
      • Oct 2003
      • 5727
      • Rovaniemi

Originally posted by antti
      Itse menin läheiseen metallipajaan, jossa ukko sorvasi alumiinista täsmälleen oikean kokoiset, keskitti suoraan napaan ja vanteeseen. Lisäksi en ollut täysin varma paksuudesta, joten otin aluksi 20mm palat, joista otettiin sovituksen jälkeen vielä 3mm pois. Eli kun teettää, niin saa ainakin mieleisen.
      Paljon köyhdyit??
      E30 325i Touring -89
      E30 325i touring -88 m50tbo
      G20 330e M-Sport -20

Comment

• Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

Kuten aiemmin totesinkin, niin JOS "speissereitä" roikkuisi PULTTEINEEN jokaisen renkaita/vanteita myyvän liikkeen hyllyssä, ei niitä tarvitsisi lähteä teettämään. Tässä kun on se vaara että ihan jokainen näitä sorvaileva ei ole perillä homman tarkkuudesta/materiaalivaatimuksista.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎