Elikkäs tuli hommatua tuommoinen pate racing HKS-Style-hukkaportti ja ihmettelin tuota kuvassa alas päin olevaa letkunpaikkaa, että tuleeko tuohon se hukkaportin ali/ylipaineohjaus imusarjasta? koneena m20b20 Motronicilla..
Ja siihen portin ja imusarjan/kompurapesän väliin magneettiventtiili ja painekytkin niin saat portin venttiilin pysymään kiinni tiettyyn paineeseen asti..Muuten se rupee raottumaan jo ennen haluttua painetta=viive suurenee jos iso ahdin.Mulla oli cossun kyljessä holset hx-40 ja kyseisten palikoiden laiton jälkeen rupes heräilee huomattavasti paremmin..
Elikkäs tuli hommatua tuommoinen pate racing HKS-Style-hukkaportti
Tiukkaa OT:tä.
Mikä hel**tin HKS-style? Miksi nykyään kaikki mahdolliset ja mahdottomat hukkikset tuntuu olevan HKS-style? Tuuninkia...Eihän tuossa portissa mitään vikaa ole,en minä sillä,mulla samanlainen.
Niin ja asiaan.Näyttää tuohon saavan paineen myös kalvon "väärälle" puolelle kuten "bmwm5e28" jo asiasta kertoilikin.
Tunnetko kemijärveltä M Palojärven?
Mihin tohon saa vasta-ohjauksen??Näyttäs samanlaiselta mikä mullakin oli..Proturbolta ostettu 42mm venttiilillä oleva ja yks letkun paikka..
Paten portissa on kaksi letkunpaikkaa: aukaisu- ja kiinnipitopuoli. Siis jos tahtoo käyttää paineohjausta tällein kaksitoimisena. Prööturpon vessoista en tiedä, mut jos on tolla samalla systeemillä apinoitu niin kai siihenkin sen toisen letkun paikan saa...
Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
& 02 tulpo saniteetti dyno
Älä väkisin, ota isompi vasara. If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having
Tiukkaa OT:tä.
Mikä hel**tin HKS-style? Miksi nykyään kaikki mahdolliset ja mahdottomat hukkikset tuntuu olevan HKS-style? Tuuninkia...Eihän tuossa portissa mitään vikaa ole,en minä sillä,mulla samanlainen.
Se on tätä kopiointia, ja HKS mielletään jollain tapaa parempana merkkinä, niin kun laitetaan nimi "kopioituun", se kuulostaa heti laadukkaammalta, samaan tyyliin tehdyltä.
Paten portissa on kaksi letkunpaikkaa: aukaisu- ja kiinnipitopuoli. Siis jos tahtoo käyttää paineohjausta tällein kaksitoimisena. Prööturpon vessoista en tiedä, mut jos on tolla samalla systeemillä apinoitu niin kai siihenkin sen toisen letkun paikan saa...
Saa varmaan..Ainakin jos käyttää porakonetta ..Ei siinä mielestäni ole ellei sit se mistä ilma suhahtaa ulos palikan tilalle laita toista nippaa mut pitäskai sen ilman päästä poiski sielt portista..
Tunnetko kemijärveltä M Palojärven?
tunnen.. piitkä ukko siltä tässä on kyselty paljon kaikkea.. kova poika laitelemaan kans on muuten jo kerran aikaisemmin turbottanut meikäläisen kaaran ex-omistajan kanssa..
Comment