Mulla on takapäässä korkeudensäätö, mikähän siä pitää sellaista kummaa ääntä, kun on enempi porukkaa kyydissä, aivan kuin se säätäis koko ajan takapäätä, kahden kun ajelee, ei kuulu mitään, paitsi kääntyessä joskus! Mikähän on, tietääkö kukaan?Tulee pian mitta täyteen tosta äänestä!!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw 525tds farkku vm.93 takajousitusasiaa
Collapse
X
-
Tehostimen öljyt vähissä,tarkastus tapahtuu:Auto sammuksiin ja poljet jarrupolkimen kovaksi,sit voit tarkastaa öljyn oikean pinnan säiliöstä.Täyttö noin 1cm ylä reunasta!"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
-
-
Onko sulla minkälainen visio takajousituksen, ohjaustehostimen ja jarrujen liittymisestä yhteen tds touringissa?
Mun käsityksen mukaan tasonsäätö ja ohjaustehostin pelkästään ovat samassa.
Tuossa linkkinä käyttiksen sivu: http://www.saunalahti.fi/%7Elkant/bm..._fin/1_078.jpgFord S-Max 2.0
Kilpuri VW Golf III VR6
ex:
F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20
Comment
-
-
Originally posted by HappoOnko sulla minkälainen visio takajousituksen, ohjaustehostimen ja jarrujen liittymisestä yhteen tds touringissa?
Mun käsityksen mukaan tasonsäätö ja ohjaustehostin pelkästään ovat samassa.
Tuossa linkkinä käyttiksen sivu: http://www.saunalahti.fi/%7Elkant/bm..._fin/1_078.jpg
Näin mulle neuvottiin Herttoniemen Laakkosella!"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Comment
-
-
Käytetäämpäs tätä topikkia hyväksi: Eli autossani(E34 Touring) on nivomatic/perän tasonsäätö. Tänään aloin asiaa tutkimaan ja lopputuloksena nivo ei toimi!?
Auton käydessä "pumppailin" takapäätä, mutta vaimennus ei jäykisty yhtään. Öljyä on säiliössä riittävästi ja iskunvaimennus kyllä tuntuis pelaavan ihan normaalisti muuten.
Autoa on madallettu tuntemattomilla jousilla takaa. Rekisteriotteessa lukee että navan keskeltä kaaren ylimpään kohtaan 330mm.
Comment
-
-
Originally posted by SturmovikKäytetäämpäs tätä topikkia hyväksi: Eli autossani(E34 Touring) on nivomatic/perän tasonsäätö. Tänään aloin asiaa tutkimaan ja lopputuloksena nivo ei toimi!?
Auton käydessä "pumppailin" takapäätä, mutta vaimennus ei jäykisty yhtään. Öljyä on säiliössä riittävästi ja iskunvaimennus kyllä tuntuis pelaavan ihan normaalisti muuten.
Autoa on madallettu tuntemattomilla jousilla takaa. Rekisteriotteessa lukee että navan keskeltä kaaren ylimpään kohtaan 330mm.
Silloin ainakin tuo säätöventtiili pitää jonkinlaista ääntä ku sen säätö jää vähän päälle(elikkäs venttiili ei ole nolla kohdassa)senkin pystyy tarkastaan kun löysää sitä pantaa jolla säätötanko on kallistuksenvakaajassa kiinni ja sitä vähän kääntelee edestakaisin--->ja sen liike ei ole kovin iso sitten. Toivottavasti näistä on edes jotain apua jollekkin.
Comment
-
Comment