Originally posted by sniikkeri
View Post
madaltavat jousilautaset?
Collapse
X
-
-
isoR
Omassa oli muinoin sama ongelma, Kiersin sen laittamalla sopivan prikan jousilautasen ja ylälaakerin väliin. Oli ns. millistä kiinni, n. 1,5mm prikka väliin.Originally posted by JJT View PostYlälaakerin pultinkannat vaan söi urat lautasiin niin otin pois. Jousikaan ei oikein kunnolla noissa istunut, vaikka pakkauksen mukaan pitäis käydä kaikkiin vm. niin mielestäni sopis paremmin vanhemmalle yläpäälle/m3 jossa jousen halkaisija pienempi.
Autona 325ia coupe 6/92Last edited by Guest; 29-07-2010, 10:27.
Comment
-
isoR
Jousien istuvuuden kanssa ei ollut minkäänlaisia ongelmia. Jouset -30??? lesjöfors, ja lautaset supersprint. Aavistuksen jouset tuntuu "löysältä" kun auton nostaa ilmaan, ei kuitenkaan saa käsin pyörimään, eikä katsastusmieskään niitä noteerannut erikseen vaikka ne huomasikin.Originally posted by sniikkeri View PostisoR: Mites sulla oli sitten sen jousen istuvuuden kanssa?
Comment
-
Vanhoja nostellaan, mut m-sportissa aina madaltavat jousilautaset vs ei m-sport?Originally posted by harald View PostMulla on e34 jotkut m-sport yläpään laakerit jotka on 20mm matalammat kuin normaalit. Niillä varmaan putoo etupää tuon verran. En tiedä kuinka pitkälle iskarin yläpään kierre tulee niistä ulos jos on normaali iskari..... Piti aikoinaan balansoida kans e34:n etu- ja takapään korkeutta ku näytti siltä, että takapää on alempana. Jouset oli aivan uudet ja maavaran mittaus osoitti, että suht suorassa on, mut silti näytti siltä, että takapää laahaa alempana ja nokka kurkottaa ylös.E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
Comment