Kummatkohan iskunvaimentimet kannattaa valita E36 325 Coupén alle? Sprintithän on ilmeisesti tarkoitettu madalletuille autoille?!? Koslassani on tehtaalla asennettu Sport Styling-paketti.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bilstein Sport vai Sprint
Collapse
X
-
Originally posted by pete1981melkien sprintit kannattais laittaa jos madallettu, ainakin kuullu positiivista palautetta niistä!xdrive
Comment
-
-
Tuosta en tiedä, mutta ihmettelen topicia. Ostin runsas vuosi sitten sigun touringiin Bilsteinin Sprintit. Ainakin silloin maahantuojan edustaja (Atoy) ei suositellu Sportteja, koska olivat kuulemmat järjettömän kovat ja enempi rata-ajoon...Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Tämän asian voi tarkistaa helposti Bilsteinin kotisivuilta, missä asioiden LUULISI olevan juuri niin kuin se on. Koska tiedonhaku on vaikeaa niin helpotan hieman
Bilstein iskunvaimentimet lyhyesti :
B6 = Sport iskunvaimentimet - soveltuvat vakio jousien kanssa.
B8 = Sprint iskunvaimentimet - soveltuvat madallusjousien kanssa.
B12 = Alustasarjat - sisältää Sprint iskunvaimentimet ja madallusjouset. (madallus noin 30 - 40 mm)
B14 = Korkeussäädettävät - ns. "Kynäjousi" alustasarja. (madallus noin 30 - 70 mm)
B16 = Korkeus ja jäykkyssäädettävät - ns. "Kynäjousi" alustasarja missä myös sisään että paluujoustovaimennussäätö (madallus noin 30 - 70 mm).
ps. ja varmasti sportit ovat kovat madallusjousien kanssa, koska iskunvaimennin on jo levossa paljon sisään painuneena => joustossa tulee äkkiä liikerata lopppun !F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
-
Kaikkea/kaikki eivät jaksa käyttää kuukkelia. Ei silti herneitä!
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Sprintin ja sportin ainoa ero on se, että sprint on lyhyempi tolppa (n.4cm) ja on tarkoitettu >-60mm madalletuille autoille. jos madallus siis vähemmän kuin 60mm niin sport.
Itselläni oli edellisessä autossa (3000 Omega) Bilstein Sport iskarit ja H&R -40mm jouset ja oli todella mukava.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by jani View PostPaitsi että moniin autoihin Bilstein B8 iskaria ( sprint ) saa pitkällä ja lyhyellä varrella.
Tiedä sitten on jenkkilässä vaikea myydä "sprint" nimellä tuotetta ja vedetty linjaus että kaikki myydään sporttina. (Tämä tiedoksi niille joita halpa dollari houkuttelee...)Aprilia RSV4
Comment
-
-
Mulle taas Rännäri(Hupi-Auto) kerto, että B6 eli sport vastaa vakio M-iskaria ainakin näissä vanhemmissa ja Sprint eli B8 ois saman mittanen, mutta progressiivinen.
Nimim. H&R + Bilstein B8Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostJa jotta soppa ei olisi liian helppoa, myy moni jenkkipulju sprinttiä sport nimikkeellä vaikka osanumerot ovatkin sprintin.
Tiedä sitten on jenkkilässä vaikea myydä "sprint" nimellä tuotetta ja vedetty linjaus että kaikki myydään sporttina. (Tämä tiedoksi niille joita halpa dollari houkuttelee...)F33 435d Mineral-grau metallic
K40 K1200s sondermodell
Comment
-
Comment