Originally posted by olaus
FK alustasarja ja kitupiikki.net
Collapse
X
-
Hmm, olihan sielä näköjään 40/15 sarjakin... Ihan hyvältä näyttää toi korkeus sulla, tosin perä ku ois vielä hiukka ylempänä. Muutenhan toi 60/40 menis ainakin, mutta ei taida enää pystyä lippaa laittaan etupuskurin alle?Last edited by Neutrone; 01-07-2006, 23:58.F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
-
Viitsisitkö millään ottaa autostas kuvaa sivulta vähän lähempää? Näkis mukavasti sen tiputuksen...Originally posted by olausJeesataan sitten hieman eli ota mielummin se 60/40 sarja.. Ei varmasti tule liian
matala ellet ajele jossain juurakkoisilla/kivisillä mökkiteillä..
Tässä kuva omasta vessasta jossa on H&R cupkit 60/40 ja pyörät ovat 18".
http://img204.imageshack.us/img204/8335/bmw4ox.jpgF10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
Löytyi kuin löytyikin jemmasta yksi sellainen kuva..
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Eli hieman menee takarengas jo sinne kaaren hämyyn mutta
E36 tahtookin olla kaaresta katsottuna hieman takakenoinen aina
jollei edestä lasketa REILUSTI enemmän. Ajotuntuma on kuitenkin mulle pääasia
joka on nyt kondiksessa cupkitillä ja uusituilla puslilla jne..
Comment
-
Juu, ihan ok tuo madallus kuitenkin on! Tämän hetkinen tilanne itellä väsähtäneillä etujousilla ulkonäön puolesta täys 10, mutta ajotuntuma ei tosiaankaan ole häävi. Madallus nyt about 80/30 ja perä ja nokka suht tasapainossa.Originally posted by olausLöytyi kuin löytyikin jemmasta yksi sellainen kuva..
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Eli hieman menee takarengas jo sinne kaaren hämyyn mutta
E36 tahtookin olla kaaresta katsottuna hieman takakenoinen aina
jollei edestä lasketa REILUSTI enemmän. Ajotuntuma on kuitenkin mulle pääasia
joka on nyt kondiksessa cupkitillä ja uusituilla puslilla jne..F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
Madalluksiin liittyen... Onko teillä tullut mitään ongelmia katsastuksessa siitä, että jo pienelläkin madalluksella etuvalot ovat periaatteessa liian matalalla? Olen tässä pohtinut että pitäisikö tuon takia hankkia korkeussäädettävä.
Olaus: Viititkö mitata paljonko sinun autossa on korkeus etuvalojen alalaitaan. Miten jäykkä tuollainen H&R alusta on? Onko pintakova?
Comment
-
Itseä kiinnostaa myös tuo että kumpaa porukka on ottanu autoonsa..Tuota rohkeempaa 60/40 vai sitä toista?
Meneekö miten matalaksi e36 coupe matalimmasta kohdasta? Ts. onko ajettava kaupungissa/matkassa..?
Syndet lähestyy itellä ni aattelin lahjoo itseä
Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
mulle on tuloillaan talviautoksi e36 325 sedan ja tomaatti ja sitä varmaan tarvis kans pudotella lähemälle tonttia, mutta kuinkahan toi cup kitin -60/-40 setti toimii talvella? eli aurataanko tietä vai kulkeeko nokka kuitenkin lumen yläpuolella (ei tietenkään 1m uppohangessa
)
toinen kyssäri, eli tod näk auto on 92 alkuvuoden auto, mutta noista cup kitesitä ei osunut silmiin 92 alkuvuoden malleille sopivaa, vai oliko tiedoissa vaan virhe kun siel oli loppupään settejä kuitenkin useampia??
ja mitä eroa on noil seteillä on , kun siel on 408€ ja 399€ setejä?
niin tuossa linkki mistä noita kattelin http://fahrwerkebilliger.de/Sportfah...3871_3873.htmlLast edited by e24; 05-07-2006, 21:51.käyttis Honda CR-v
.... MR2
----------------------------
ex v40 t4; E38 740ia; 2l tbo s40; 406 hdi ; 635csi remmi (varkaiden tuhoama)
Comment
-
Vastataan nyt molemmille! Eli siis itellä kans oli ongelmana että ottaako 40mm vai 60mm etupään. Kattelin sitten kaiken maailman kuvia madalluksista, ja päädyin melko selvästi tohon 60/40 alustaan. ihan törkeen korkeeks jää pienemmällä madalluksella. Itellä nyt ~80/30 ja silläkin pärjänny vallan mahtavasti, tosin varovainen saa olla. Hintaero selittyy ihan suoraan sillä, että 60/40 sarja maksaa 408e ja muut 399e.F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment
-
Ei se varmasti ole mahdoton ajaa talvella madalluksen takia mutta varmasti helvetin epämukava jäykkyyden takia jos on yhtään kuoppaista niinkuin useasti on talviset tiet kaupungissa.Originally posted by e24mulle on tuloillaan talviautoksi e36 325 sedan ja tomaatti ja sitä varmaan tarvis kans pudotella lähemälle tonttia, mutta kuinkahan toi cup kitin -60/-40 setti toimii talvella? eli aurataanko tietä vai kulkeeko nokka kuitenkin lumen yläpuolella (ei tietenkään 1m uppohangessa
)
Itsellä ko sarja alla. Mielestäni sopiva madallus ja varsin tasapainoinen ajaa asfaltilla. Kuoppaisella soralla ei kyllä enää voi mukavaksi sanoa jos meinaa nopeampaa liikkua kuin kävely vauhti.
Omaan autoon laitan talveksi vakiosarjan takaisin niin ei tarvi ainakaan jokaista kuoppaa väistellä.
Comment
-
Kaverin autoon just asennettiin toi 60/40 cup-kit, oma on vielä matkalla. Asento on kyllä luonnossa ihan ok, perä ehkä aavistuksen liian alhaalla, mutta ei paljoa. Nokka on juuri sopivalla korkeudella, ja ulkonäkö on oikeesti 5x parempi ku 40mm pudotuksella. Ite kun en ainakaan liiemmin tykkää että renkaan ja kaaren välissä on jäätävä rako. Ihan mukavalta alustaltakin tuntu ajossa, verrattuna entiseen weiteciin. Varmasti selviää talvella tuolla pudotuksella ongelmitta, jollei sit aja jotain auraamattomia teitä.Originally posted by Antti OItsekkin tosiaan tota cup kittiä hommaamassa, tein tohon toisen topicin asiasta.
toi 60/40mm näyttää mun makuun ihan liian matalalta, ja takarenkaat mahtavat olla aika / \ asennossa ?F10 530d semiVOLL
ex. E90 320d M-Sport '06
ex. E39 523i M-Sport '00
ex. E36 325i Coupe '92
ex. E30 316i '89
Comment

Comment