koitin vääntää mut ei ja se kuusiokolo ei kestä!! miten ootte ton saanu auki. pitäis saada laakeri vaihdettua.. iskarin varrestakaan ei viitti millää putkitongeilla alkaa pitelee...... vittu voi yks mutteri olla tiukassa
Re: mite helv.. saa iskarinyläpään pultin lähtee auki
Originally posted by line79
koitin vääntää mut ei ja se kuusiokolo ei kestä!! miten ootte ton saanu auki. pitäis saada laakeri vaihdettua.. iskarin varrestakaan ei viitti millää putkitongeilla alkaa pitelee...... vittu voi yks mutteri olla tiukassa
Iskarin varren ympärille näppylähanska näppylät varteen päin ja ankara ote putkipihdeillä. Kuusikolopuolelle kunnon hylsysarjan (ei mitään biltematinaa) kuusiokolopää ja vääntimeksi kunnon räikkäsarja tai mielellään paineilmaräikkä. Turha sinne on mitään huonekaluihin tarkoitettuja peltiavaimia tunkea.
Bad whiskey is better than wine
---------------------
Joku kuminpalanen niiden pappareiden/putkareiden leukojen väliin ja pidät vaan varresta kiinni, sitten mopolla auki. Noi on välillä niin kovassa ettei ilman mopoa mitään toivoo.
Voi sieltä iskrin kärjestä ottaa suoraan putkipihdeillä kiinni ja ei ne jäljet mitään haittaa, kun ei iskari pysty ikinä painumaan niin kasaan jousen kanssa. Siis ainakaan E30 etuiskarit... :wink:
Itse vaihdoin just alustan,ei lähtenyt entiset pois kuin pulttipyssyllä :juo
"Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"
Sterixin E30:n etuiskareiden yläpäitä avatessa toinen piti metrin mittasilla putkitongeilla kiinni varresta ja toinen samanmittasella varrella avas mutteria, eipä auennu siltikään kun putkarit vaan luisti. Mutterimopolla aukes heti.
Comment