Announcement

Collapse
No announcement yet.

mite helv.. saa iskarinyläpään pultin lähtee auki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • line79
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2003
    • 343
    • Iisalmi

    mite helv.. saa iskarinyläpään pultin lähtee auki

    koitin vääntää mut ei ja se kuusiokolo ei kestä!! miten ootte ton saanu auki. pitäis saada laakeri vaihdettua.. iskarin varrestakaan ei viitti millää putkitongeilla alkaa pitelee...... vittu voi yks mutteri olla tiukassa
    BulletBroof Monkey

    E36 325 -93
    ex E30 316/320i
  • Spud
    BTCF Member
    • Mar 2003
    • 810
    • Helsinki

    #2
    Re: mite helv.. saa iskarinyläpään pultin lähtee auki

    Originally posted by line79
    koitin vääntää mut ei ja se kuusiokolo ei kestä!! miten ootte ton saanu auki. pitäis saada laakeri vaihdettua.. iskarin varrestakaan ei viitti millää putkitongeilla alkaa pitelee...... vittu voi yks mutteri olla tiukassa
    Iskarin varren ympärille näppylähanska näppylät varteen päin ja ankara ote putkipihdeillä. Kuusikolopuolelle kunnon hylsysarjan (ei mitään biltematinaa) kuusiokolopää ja vääntimeksi kunnon räikkäsarja tai mielellään paineilmaräikkä. Turha sinne on mitään huonekaluihin tarkoitettuja peltiavaimia tunkea.
    Bad whiskey is better than wine
    ---------------------

    Comment

    • herja
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1649

      #3
      Joku kuminpalanen niiden pappareiden/putkareiden leukojen väliin ja pidät vaan varresta kiinni, sitten mopolla auki. Noi on välillä niin kovassa ettei ilman mopoa mitään toivoo.

      edit. korjattu kirjjoituiefsjivirhe
      Retard Member

      Comment

      • Tappu
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2003
        • 825
        • Tampere

        #4
        Pulttipyssyllä se on aina auennut hienosti :wink:
        AMG

        Comment

        • Miika Tissari
          BTCF Member
          • Aug 2002
          • 1802
          • Varkaus

          #5
          Voi sieltä iskrin kärjestä ottaa suoraan putkipihdeillä kiinni ja ei ne jäljet mitään haittaa, kun ei iskari pysty ikinä painumaan niin kasaan jousen kanssa. Siis ainakaan E30 etuiskarit... :wink:
          E28 ///M-tech V8 -83
          E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98

          Comment

          • Bemyy
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2003
            • 333
            • LAHTI

            #6
            Joo pulttipyssy on paras siinä.

            Comment

            • 525tds
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2003
              • 489
              • Leppäkoski

              #7
              Itse vaihdoin just alustan,ei lähtenyt entiset pois kuin pulttipyssyllä :juo
              "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

              Comment

              • herja
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2003
                • 1649

                #8
                Sterixin E30:n etuiskareiden yläpäitä avatessa toinen piti metrin mittasilla putkitongeilla kiinni varresta ja toinen samanmittasella varrella avas mutteria, eipä auennu siltikään kun putkarit vaan luisti. Mutterimopolla aukes heti.
                Retard Member

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎