Announcement

Collapse
No announcement yet.

pauketta moottorijarrutukseen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Spetke
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 3452
    • Janakkala

    #16
    Kertoo jo toi nimimerkkikin: jesse1987 jotain tämmöisestä virityksestä
    Mutta mhhh:think sytkää pitäisi saada rutkasti myöhäiselle moottorijarrutuksessa, eli jakajaa vaan kääntämään reilusti myöhäiselle, tosin tehot puolittuu mut eipähän karkaa niin hereesti mopo käsistä, ja joutokäynti laskee todella matalaksi mutta käännä ruuvista joutokäyntiä lisää
    ---Bemu Expert Oy--- Bemu Expert Facebookissa ---Bemu Expert YouTubessa---

    Comment

    • Hemi
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 18880
      • Pirkanmaa

      #17
      Lisääkö moottorijarrutuksen pauke oikein todella "katu-uskottavutta"?
      Kenen silmissä? Jos itsestään haluaa välttämättä tehdä naurettavan bemarin ratissa paukkeen saattelemana, niin poista pakosarjan tiivisteet tai poraa pari pikku reikää alkupään putkeen. Eiköhän se bemarin ja erityisesti sitä ajavan "katu-uskottavuus" siitä sitten nouse vuotavalla rännillä todellakin kohisten....

      ps.Pistää muuten tosissaan miettimään, onko kaikki vielä 18-vuotiaina ihan kypsiä omistamaan yleensä ajokorttia?
      Last edited by Hemi; 23-09-2006, 23:07.

      Comment

      • waudeville
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2006
        • 2089
        • Nokia

        #18
        Originally posted by basso72 View Post
        No,ehkä ylireagoin,kommentti vaan haiskahti "riisille",joo tämä vain oma mielipide,ei tarvitse vastata...

        Ilmeisesti 525 -89?? orggis vaimentimet?? Sytkää et taida säätää,motronic??
        Pitäis moottorijarrutuksessa katkasta polttoaineen syöttö,eli ei pitäs paukkua..
        Mitäs kulutusmittari näyttää moottorijarrutuksessa??

        ja,ny baariin...
        moottorijarrutuksessa hetkellinen näyttää noin 4l/100
        ja auto on muutettu 520 porauttamalla ynm. 525 eli en tiedä onko putkisto 520?(varmaankin)
        e34 540ia -94 Batmobile
        candy-king

        ex: e32 735i -89
        e34 525i -89

        Comment

        • spu
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2003
          • 528
          • Tampere

          #19
          Originally posted by Hemi View Post
          Jos itsestään haluaa välttämättä tehdä naurettavan bemarin ratissa paukkeen saattelemana, niin poista pakosarjan tiivisteet tai poraa pari pikku reikää alkupään putkeen.
          Nimimerkillä kokemusta on, ensinnäkin liian väljästi "itse tehdystä" putkistosta sekä heti pakosarjan jälkeisestä (haitari) vuodosta, allekirjoitan Hemin kommentin.

          Eli jos kaipaa harrikkamaista paukkumista vapaalla, muutama reikä pakosarjan jälkeen tai putkisto reilusti liian avaraksi, jolloin vastapaineet perselleen...

          Tämä viesti meni sitten nyt ihan vinkiksi amistuning-tyyliin; miten saada ääntä käyttämällä 20 hv lisää

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #20
            Näin. Ehkä halvin ja helpoin tapa olisi vaikka äänittää kiihdytyskisoissa Top Fuelereiden yhteislähtöjä ja pistää sitä ikkunat auki tulemaan Bilteman subista sen mitä pahvikartio kestää. Todella katu-uskottavaa, eikä tarvitse tahria edes kynnenalusia. Toisaalta vielä helpommin saa katu-uskottavuutta kun ottaa jengiä auton täyteen ja näyttää suoritusta "ihaileville" ja "kadehtiville" kuinka siinä rantakadulla 20-vuotta vanhaan bemariin kelattua sen huiput, eli 150kmh... Perjantai iltana tietenkin.

            Comment

            • Cunttory
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2004
              • 1772
              • Kuopio

              #21
              Tässä eräs paukeprojekti
              aiheesta video ...valitettavasti kuskilta ei saatu haastattelua.
              Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

              Comment

              • jesse1987
                Bimmer Rookie
                • Sep 2006
                • 31

                #22
                Originally posted by Hemi View Post
                Lisääkö moottorijarrutuksen pauke oikein todella "katu-uskottavutta"?
                Kenen silmissä? Jos itsestään haluaa välttämättä tehdä naurettavan bemarin ratissa paukkeen saattelemana, niin poista pakosarjan tiivisteet tai poraa pari pikku reikää alkupään putkeen. Eiköhän se bemarin ja erityisesti sitä ajavan "katu-uskottavuus" siitä sitten nouse vuotavalla rännillä todellakin kohisten....

                ps.Pistää muuten tosissaan miettimään, onko kaikki vielä 18-vuotiaina ihan kypsiä omistamaan yleensä ajokorttia?
                edelleenkään en hae mitään katu-uskottavuutta tolla autolla kun se on muutenkin niin pirun ruma. se pauke tulisi vaan omaksi iloksi tämä bemari ei todellakaan tule munanjatkeeksi vaan ihan vaan halvaksi leikkikaluksi ensitalveksi ja silloin sitä pörinää ja pauketta saisi olla.
                että unohtakaa nyt jo oikeesti noi jutut. teen itseni naurettavaksi jo nytkin kun ajan tolla helvetin rumalla bemulla, mutta kuten jo sanoin niin tuo ei tule munanjatkeeksi vaan talvileluksi. Munanjatke mulla on ihan erikseen ja se menee talveksi talliin jolloin tarvitsen tuota ei katu-uskottavaa bemaria!!



                Eli jos voitas vaan pysyä siinä aiheessa. sen mä tiedän et jos kääntää paljon sytkää myöhaselle niin sen saa paukuttamaan mutta en tee sitä koska tehot laskis muuten ihan vitusti. mutta jotain muita kikkoja voisi kyllä ehdottaa. ja eikä mitään tyyliin poraa putkeen reikiä yms. vaan esim. että onko tossa kaasarissa jotain mikä katkasee syötön ja ehkäsee sen bensansyötön sinne putkeen?
                -BMW 316 E30 1.8T

                Comment

                • shiftler
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2005
                  • 88
                  • Tornio

                  #23
                  krpmh...mitkä tehot? syötä kyytiläisille hernekeittoa niin johan paukkuu..
                  735 iA USA e32 Twin Turbo
                  328 iA

                  Comment

                  • Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

                    #24
                    Originally posted by jesse1987 View Post
                    ... että onko tossa kaasarissa jotain mikä katkasee syötön ja ehkäsee sen bensansyötön sinne putkeen?
                    On kun rakennat kaasarin alle saranoidun levyn ja siitä vaijeri kabiiniin.
                    Vaijerista kun pissisten kohdalla nykäiset, niin kaasari keikahtaa ylösalaisin tulikuumalle pakosarjalle. Takuulla on pauketta ja liekkiä ilmassa ihan sitten "omaksikin iloksi"...

                    ps. Kuuluisiko tämä sittenkin tuonne "ongelmat" osioon?

                    Comment

                    • MrHyde
                      Bimmer Rookie
                      • Apr 2006
                      • 27
                      • Pirkkala

                      #25
                      Voi saatana, onhan tää koko juttu vitsi, ei kai kukaan oikeesti..?
                      Kaikki käy, mikään ei haittaa.

                      Comment

                      • ZoMbiE
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2003
                        • 2583
                        • Lohja, Virkkala

                        #26
                        Originally posted by waudeville View Post
                        moottorijarrutuksessa hetkellinen näyttää noin 4l/100
                        ja auto on muutettu 520 porauttamalla ynm. 525 eli en tiedä onko putkisto 520?(varmaankin)
                        Hmm, sulla ei taida toimia tuo kaasuläpän asentotunnistin kunnolla... Pitäis näet näyttää nollaa... Koita naksahtako se tunnistin,kun läppää raottaa. Jos naksahtaa, niin ota tunnistin auki, ja katso kolvaukset, murtuvat joskus aikaa myöten, eli tinaukset ei johda sähköä... Toki se voi olla vain väärässä asennossakin...

                        Comment

                        • illu^^
                          Bimmer Enthusiast
                          • Oct 2005
                          • 1703
                          • Kajaani

                          #27
                          Odotelessa milloin LASSI-S tulee kertomaan oman näkemyksensä ja vinkit miten paukkuu.

                          Comment

                          • M_Power
                            Moderator
                            • Jul 2003
                            • 2766
                            • Espoo, HML

                            #28
                            Mitäs jos unohdeittaisiin nyt nämä projektit.
                            BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
                            BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH

                            Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
                            Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
                            Team vier Zylinder!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎