Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jarruhäiriövalo palaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • napalmi
    Newbiemmer
    • Oct 2006
    • 3

    Jarruhäiriövalo palaa

    Eli syttyi palamaan, ajoin vielä jonkin aikaa, kunnes vaihdoin jarrupalat eteen.
    Olivat kovin kuluneet, mutta pintaa, oli vielä hiukan jäljellä. Mutta häiriövalo vaan palaa. Voiko palaminen olla vain sen anturin rikkoutumisen syytä?
    Ja miten tämä anturi toimii, näkeekö se kuumuudesta sen että palat ovat kuluneet ja jos pintaa on ollut liian vähän ja kuumuus rikkonut sitten anturin?

    Sekava viesti, mutta toivottavasti joku saa selvää
  • Tuotanur
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2005
    • 275
    • 03

    #2
    Oletan, että autona on BMW.
    Oliko uusissa jarrupaloissasi anturit ja kytkitkö johdot? Entä takapalat?
    Jos vanhoissa paloissasi ei ollut kulumisanturia, eikä valo palanut kannattaa kääntää pää takajarruihin.

    Comment

    • Petri
      BTCF Member
      • Jun 2004
      • 3156
      • Nummela

      #3
      Originally posted by napalmi View Post
      Eli syttyi palamaan, ajoin vielä jonkin aikaa, kunnes vaihdoin jarrupalat eteen.
      Olivat kovin kuluneet, mutta pintaa, oli vielä hiukan jäljellä. Mutta häiriövalo vaan palaa. Voiko palaminen olla vain sen anturin rikkoutumisen syytä?
      Ja miten tämä anturi toimii, näkeekö se kuumuudesta sen että palat ovat kuluneet ja jos pintaa on ollut liian vähän ja kuumuus rikkonut sitten anturin?

      Sekava viesti, mutta toivottavasti joku saa selvää
      Et siis vaihtanut sitä anturijohtoa ollenkaan, se kun pitäisi vaihtaa aina valon syttymisen jälkeen...
      E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
      E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


      Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

      Comment

      • Arnolds
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2005
        • 3311
        • Kajjjaani

        #4
        Vaihda nyt se anturi uuteen niin se loppuu siihen, se on rikki ja turha yrittää sen kanssa mitään poppakonsteja. Ei se maksa kuin 5-7€ /kpl
        F26 xDrive20d TwinPower

        EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

        Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

        Comment

        • Petri
          BTCF Member
          • Jun 2004
          • 3156
          • Nummela

          #5
          Originally posted by 540iAV8 View Post
          Vaihda nyt se anturi uuteen niin se loppuu siihen, se on rikki ja turha yrittää sen kanssa mitään poppakonsteja. Ei se maksa kuin 5-7€ /kpl
          Ja vaihto on helppo, takaa joutuu hieman enemmän tosin kömpimään kun se piuha on niin helvetin pitkä...
          E36 323Ti Compact Sport Limited Edition -00
          E36 320i Cabriolet "M-Sport" -96


          Ex: E90 320dA LCI M-Sport -10 | E46 330xdA M-Sport II -03 | E46 320Ci M-Sport II -01 | E46 316i "Sport 2000" -00 | E39 523i Sedan M-Sport -99 | E36 320i Coupe M-Sport -95

          Comment

          • napalmi
            Newbiemmer
            • Oct 2006
            • 3

            #6
            Joo bmw on.. enkä sitä vaihtanu palojen vaihdon yhteydessä, kun motonetin myyjätär sanoi ettei se ole välttämätöntä. Täytyypä vaihtaa se pikimmiten..

            Kiitoksia!

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎