Yritin haulla mut en löytänyt :oops: Eli e34 ohjaussimpukassa olevan välyksen säätämistä,eli nostetaan etupyörät ilmaan ja avataan lukitusmutteri mut mitä sitten vedetäänkö pulttia auki vai kiinni päin ja pitäiskö renkaat kääntyä vielä yhtä helposti :?: Vai kuinka olette säätäneet välystä :?:
simpukan välys
Collapse
X
-
Tags: None
-
Ennen kun alat säätämään simpukkaa tsekkaa seuraava juttu! Elikkäs kuskin jalkatilassa ohjauspylvään akselissa on mutteri, jonka kanta on 32mm - tämä tuppaa kuulemma ajanmyötä löystymään. Omassa e34 se oli aivan löysällä :!: :!: Kiristin mutterin ja ohjaus muuttui perkeleesti paremmaksi.
Siitä simpukan kiristämisestäkin löytyy hyvät ohjeet bmwe34.net -sivuilta.Ei mopolla mahottomia..
-
Kiitos,se ohjausakselin mutterin kiristys tosiaan auttoi pieni välys vielä ohjaukseen jäi (saa jäädäkin toistaiseksi) mut se kolina mikä silloin tällöin kuulu montuissa on historiaa :!: :!: :!:
Comment
-
Check control gongi. Siellä letkussa kulkee myös johtoja, meinasin kerran nykäistä ne poikki kun luulin sitä "vaan" letkuks.Originally posted by LakesonEt sattus tietää mikä virka siinä kuskin jalkatilan suojassa kiinni olevalla paketilla on mihin tulee pari johtoa ja ilmeisesti letku? :shock:
Comment
-
Check controlin varoitusääni kuuluu tuolta, samalla kun mittariston näyttöön tulee varoitusteksti. Sähkökomponenttien sijaintia E34:ssa voi katsella vaikka täältä, tosin -94 mutta pätee osittain muihinkin vuosimalleihin.Originally posted by LakesonCheck control gongi, mikähän se sitten on? Pystyykö siitä tsekkaamaan jotain... aivan outoa...
:?
Comment
-
"Check controlin varoitusääni kuuluu tuolta, samalla kun mittariston näyttöön tulee varoitusteksti"
Mitäs mitäs :shock: toi mun auto on alunperin 520i (nykyään diesel) vm. -89 ja siinä on alkuperäinen 'perinteinen' mittaristo :arrow: ei näy mitään varoitustekstiä. Mistähän tän controlin tulis varotella?Ei mopolla mahottomia..
Comment
-
Niin nuo varoitukset tulevat vaan jos on iso ajotietokone, sulla ei taida kuulua muuta varoitusääntä kun ulkolämpötila laskee alle +3 asteeseen, vai kuuluuko sitäkään jos on analoginen kello?Originally posted by Lakeson"Check controlin varoitusääni kuuluu tuolta, samalla kun mittariston näyttöön tulee varoitusteksti"
Mitäs mitäs :shock: toi mun auto on alunperin 520i (nykyään diesel) vm. -89 ja siinä on alkuperäinen 'perinteinen' mittaristo :arrow: ei näy mitään varoitustekstiä. Mistähän tän controlin tulis varotella?
Kattele E34:n käyttö-ohekirjasta
Comment
-
Hiukan ehkä
mutta kuitenkin...
Kuuluuko sinne gongiin tulla 2 liitintä, mulla ei ole kuin yksi, toinen reikä tyhjänä. En löytänyt irrallaan olevaa liitintä sieltä lähettyviltä...
Sieltä ei vaan kuulu mitään, mut onkohan tuon nyt niin väliäkään :wink:
Comment
-
Mulla tuli muistaakseni 4 johtoa joista 2 tuon "letkun" sisässä, liittimiä en muista.Originally posted by CarmanHiukan ehkä
mutta kuitenkin...
Kuuluuko sinne gongiin tulla 2 liitintä, mulla ei ole kuin yksi, toinen reikä tyhjänä. En löytänyt irrallaan olevaa liitintä sieltä lähettyviltä...
Sieltä ei vaan kuulu mitään, mut onkohan tuon nyt niin väliäkään :wink:
Comment
Comment