Yritin haulla mut en löytänyt :oops: Eli e34 ohjaussimpukassa olevan välyksen säätämistä,eli nostetaan etupyörät ilmaan ja avataan lukitusmutteri mut mitä sitten vedetäänkö pulttia auki vai kiinni päin ja pitäiskö renkaat kääntyä vielä yhtä helposti :?: Vai kuinka olette säätäneet välystä :?:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
simpukan välys
Collapse
X
-
Ennen kun alat säätämään simpukkaa tsekkaa seuraava juttu! Elikkäs kuskin jalkatilassa ohjauspylvään akselissa on mutteri, jonka kanta on 32mm - tämä tuppaa kuulemma ajanmyötä löystymään. Omassa e34 se oli aivan löysällä :!: :!: Kiristin mutterin ja ohjaus muuttui perkeleesti paremmaksi.
Siitä simpukan kiristämisestäkin löytyy hyvät ohjeet bmwe34.net -sivuilta.Ei mopolla mahottomia..
-
-
Originally posted by LakesonEt sattus tietää mikä virka siinä kuskin jalkatilan suojassa kiinni olevalla paketilla on mihin tulee pari johtoa ja ilmeisesti letku? :shock:
Comment
-
-
Originally posted by LakesonCheck control gongi, mikähän se sitten on? Pystyykö siitä tsekkaamaan jotain... aivan outoa...
:?
Comment
-
-
"Check controlin varoitusääni kuuluu tuolta, samalla kun mittariston näyttöön tulee varoitusteksti"
Mitäs mitäs :shock: toi mun auto on alunperin 520i (nykyään diesel) vm. -89 ja siinä on alkuperäinen 'perinteinen' mittaristo :arrow: ei näy mitään varoitustekstiä. Mistähän tän controlin tulis varotella?Ei mopolla mahottomia..
Comment
-
-
Originally posted by Lakeson"Check controlin varoitusääni kuuluu tuolta, samalla kun mittariston näyttöön tulee varoitusteksti"
Mitäs mitäs :shock: toi mun auto on alunperin 520i (nykyään diesel) vm. -89 ja siinä on alkuperäinen 'perinteinen' mittaristo :arrow: ei näy mitään varoitustekstiä. Mistähän tän controlin tulis varotella?
Kattele E34:n käyttö-ohekirjasta
Comment
-
-
Originally posted by CarmanHiukan ehkä mutta kuitenkin...
Kuuluuko sinne gongiin tulla 2 liitintä, mulla ei ole kuin yksi, toinen reikä tyhjänä. En löytänyt irrallaan olevaa liitintä sieltä lähettyviltä...
Sieltä ei vaan kuulu mitään, mut onkohan tuon nyt niin väliäkään :wink:
Comment
-
Comment