Missä mahtaa olla väljää kun kovassa vauhdissa 100 km/h -> jarrutettaessa ratti tärisee kunnes nopeus on tippunut johonkin 80 km/h alle. Kun nopeus on alle 80 Km/h ei mitään värinöitä/tärinöitä esiinny. Jarrulevyt ja palat ovat uudet sekä edessä että takana. Samoin myös alapallonivelet edessä. Autohan oli 320i E36. :juo Kaupunki ajossa ei tosiaan huomaa mitään mutta maantiellä kun nopeus kasvaa niin sitten tärisee. :juo :juo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tärinää ratissa jarruttaessa kovassa vauhdissa
Collapse
X
-
Joo, puhdistukset on huolella tehty ennen levyjen asennusta. En oikeen usko ,että vika olisi jarruissa vaan jossain muualla. Tai ainakin toivon näin koska pistin pitkän pennin näihin jarruihin koska kylläistyin Motonetin paska levyihin jotka menivät kieroksi melkeimpä heti Nyt jarruina pyörii edessä Zimmermann Sport levyt ja Delphin palat, takana pyörivät Brembon vakiolevyt ja myös siellä Delphin palat. Koko paketille tuli hintaa n. 370€. Osilla vuoden takuu. Ohessa kuva etulevystä paikoillaan. Ja voin rehellisesti sanoa, että kyllä pysähtyy :!: :wink:
Comment
-
-
oletko vaihtanu renkaita/rengasmerkkiä viime aikoina ?,hlö.kohtaisesti kävi nimittäin niin että vaihdoin KUMHO:t kesärenkaiksi autoon= +80 kmh/h,kun jarrutti (sama kuin voimakkaasti) tuntui että auto hajoaa kappaleiksi eikä pysy tiellä(jännä tilanne n.160 vauhdista ohituksen jälkeen kun pitäisi palata omalle kaistalle ! ),vaihdoin täksi kesäksi samoille vanteille saman kokoiset YOKOHAMAT.kulkee kuin juna,ei puista suoralla eikä jarrutuksissa yhtään.tiedä sitten onko tuosta mitään apua,tulipahan vaan mieleen. :wink:
Comment
-
-
Originally posted by bmw e34oletko vaihtanu renkaita/rengasmerkkiä viime aikoina ?,hlö.kohtaisesti kävi nimittäin niin että vaihdoin KUMHO:t kesärenkaiksi autoon= +80 kmh/h,kun jarrutti (sama kuin voimakkaasti) tuntui että auto hajoaa kappaleiksi eikä pysy tiellä(jännä tilanne n.160 vauhdista ohituksen jälkeen kun pitäisi palata omalle kaistalle ! ),vaihdoin täksi kesäksi samoille vanteille saman kokoiset YOKOHAMAT.kulkee kuin juna,ei puista suoralla eikä jarrutuksissa yhtään.tiedä sitten onko tuosta mitään apua,tulipahan vaan mieleen. :wink:
Comment
-
-
Originally posted by HemiOnkohan satuloiden liukuholkit tiiviit ja linjassa? Jos ei ole motonetin Saksalaiset levyt(minun mielestä laatusellaiset) kestäneet kieroutumatta, voi vika olla satuloissa jotka painavat vinoon/ja tai joustavat jarrutuksessa.
Comment
-
-
Re: tärinää
Originally posted by markkutapaniKumma kyllä mulla ihan sama vika vaikka just vaihdettu raidetangonpäät ja tasapainoitettu kunnolla.Alkaa ottaa päähän kun vika on mystinen :( .
Comment
-
-
Mitenköhän on jarrusatuloiden laita,sen kiinnitys ja nesteiden,lähinnä jarrusylinterien toimivuus.vanhemmiten jumittavat eikä puristus ole tasainen joka kulmassa.silloin se tietenkin puoltaisi johonkin suuntaan jarrutettaessa..tiedä sitten voisiko se vaikuttaa ratin puolelta toiselle "hakkaamiseen" kovaa jarutettaessa.kaverilla oli sama homma saksan tuontiautossa mutta pidemmän ajomatkan jälkeen alkoi pelaamaan kuten piti.auto oli kyllä seissyt muutaman kuukauden eikä sillä oltu ajettu.vika siis katosi aivan mystisesti.---------------------------------
**BMW320i coupe 97**
--
Suzuki gsx750 F 95
--
Comment
-
-
Originally posted by markkutapaniLaita antti 79 ihmeessä tietoo kun käyt näyttämässä jarruja.Niin mulla on uudet nesteet ja palat suht uudet ja vaihdoin renkaat puolelta toiselle !!!!!!! SAMA VIKA!!! :("Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
Comment