Kyllä ilmanpaineet ovat kohdallaan. Näyttää olevan aika yleinen vika. :shock: Jarrusylinterit kyllä liikkuivat hyvin ja nesteetkin ovat suht uusia, eikä nuo em. asiat kyllä tuollaista ilmiötä aiheuta. Enemminkin tosiaan joku väljä pusla tai nivel. Pistän kyllä viestiä jos vika löytyy, mutta pistäkää myös te omakohtaisia kokemuksia niin saadaan kattava selvitys asialle. :juo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tärinää ratissa jarruttaessa kovassa vauhdissa
Collapse
X
-
Originally posted by antti79Originally posted by CalypsocoupeEtutukivarren takapusla."Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by dunkelblauOriginally posted by antti79Originally posted by CalypsocoupeEtutukivarren takapusla.
Comment
-
-
Originally posted by antti79Jep, ei vielä nostettu autoa ylös mutta "asiantuntijan" diagnoosi oli, että etualatukivarren kumilaakerit ovat loppu. Sarja maksaa n. 32?. Nyt kysymys kuuluukin että jos tuollaisen sarjan ostan niin onko se paha vaihtaa? Eli tärviiko prässiä vai saanko kotikonstein vaihdettua. :| :juo- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
-
Originally posted by CalypsocoupeOriginally posted by antti79Jep, ei vielä nostettu autoa ylös mutta "asiantuntijan" diagnoosi oli, että etualatukivarren kumilaakerit ovat loppu. Sarja maksaa n. 32?. Nyt kysymys kuuluukin että jos tuollaisen sarjan ostan niin onko se paha vaihtaa? Eli tärviiko prässiä vai saanko kotikonstein vaihdettua. :| :juo
Comment
-
-
Originally posted by HevimiesJos on nosturi, prässi ja paineilmatyökalut niin helppo nakki. :wink: Vaihda samalla eteen myös alatukivarren puslat, mulla ne vaikutti enemmän tärinään. .
Sen puslan vaihto on kyllä suht simppeli juttu.
1. Puslan kiinnike irti rungosta
2. Pusla sahalla rikki kahteen osaan
3. Tarkastellaan puslan asentomerkkejä kiinnikkeeseen nähden (toivottavasti se on viimeksi asennettu oikein...)
4. Puslan rippeet ulosvetäjällä tukivarresta
5. Sahaillaan puslan metalliosa rikki (varottava ettei kiinnikkeeseen tule jälkiä), kaippa sen voi prässätäkkin pois?
6. Putsis putsis
7. Prässätään pusla asentomerkit huomioiden ja vaikka sitä fairia käyttäen kiinnikkeeseen
8. Kumipuslan asennuksesta tukivarteen mulla ei ole kokemusta, itellä on polyuretaaniset. Ilmeisesti pitää rakentaa joku sisäänpainaja vaikka parista lenkkiavaimesta ja kahdesta kierretangon pätkästä tjsp.
9. Kiinnitetään kiinnike runkoon
10. Ollaan varovaisia siellä ulkona :wink:- 330d E91 LCI - 320d E91 - 330ia M-sport '00 - 325πM coupé '94 - 316i 2.0/4 touring '98 - SLK 230K AMG Designo -
Comment
-
Comment