memebuy23buy

Uraherkkyys&reaktiotangon sisemmät kumit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KingOnTheRoad
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2005
    • 573
    • Kemijärvi

    #16
    Originally posted by jannel View Post
    Kannattaa koittaa kiriä rattiakselin alapäästä tuota (numero 1, 32mm) mutteria: http://www.realoem.com/bmw/showparts...47&hg=32&fg=30
    Omassa ruuhessa oli löystynyt ja kulki omia polkujaan.
    kiritty on, ei vaikutusta.. 750n puslat jäi laittamatta, tänään laitan etupäähän powerflexit niin ilmoittelen onko vaikutusta..
    Jos ei ole niin menee varmaan
    E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
    E36 328i coupe -95 "UXI"
    Polaris RMK 800 Nordic edition-15
    Yamaha yz250 -02

    Comment

    • KingOnTheRoad
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2005
      • 573
      • Kemijärvi

      #17
      ongelma korjaantui!

      Powerflexit eilen laitoin alatukivarsiin ja reaktiotankoihin, niin kaikki edellä kirjoittamani viat poistuivat, ei vetelyä ja ohjaus tuntuma parani 100%.
      Suosittelen kyllä kaikkia joilla on samoja oireita e34:ssa niin vaihtamaan suosiolla sinne powerflexit alle. Ja oli muuten helpot laittaa
      E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
      E36 328i coupe -95 "UXI"
      Polaris RMK 800 Nordic edition-15
      Yamaha yz250 -02

      Comment

      • pheno
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 1998
        • Tampere

        #18
        Originally posted by KingOnTheRoad View Post
        Powerflexit eilen laitoin alatukivarsiin ja reaktiotankoihin, niin kaikki edellä kirjoittamani viat poistuivat, ei vetelyä ja ohjaus tuntuma parani 100%.
        Suosittelen kyllä kaikkia joilla on samoja oireita e34:ssa niin vaihtamaan suosiolla sinne powerflexit alle. Ja oli muuten helpot laittaa
        Mites, lisääntyikö ääni tai tärinä? Nuohan on aika jäykät vrt. alkuperäisiin kumeihin.

        Comment

        • pheno
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2006
          • 1998
          • Tampere

          #19
          Niin ja voiko alumiinisiin alatukivarsiin vaihtaa pelkät puslat ?

          Comment

          • jakusa
            Bimmer Fanatic
            • Mar 2004
            • 515
            • Lempäälä

            #20
            Originally posted by pheno View Post
            Niin ja voiko alumiinisiin alatukivarsiin vaihtaa pelkät puslat ?
            Bentleyn manuaali sanoo, että ei voi.
            -after all is said and done more is said than done-


            Comment

            • KingOnTheRoad
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2005
              • 573
              • Kemijärvi

              #21
              Originally posted by pheno View Post
              Mites, lisääntyikö ääni tai tärinä? Nuohan on aika jäykät vrt. alkuperäisiin kumeihin.
              ei lisääntynyt mikään, ei meteli koventunut yhtään, en kyllä tuohon koslaan enää muita puslia ikinä laita ku powerflexiä ja saahan sen puslan siitä alumiinisestakin irti.. miksei sitä voisi muka silloin vaihtaa? tuntuu tuo lemförder olevan oikeaa MADE IN TAIWAN-laatua kovalla hinnalla.
              E21 315 m10b20 TIC 420hp/500Nm @1.9bar
              E36 328i coupe -95 "UXI"
              Polaris RMK 800 Nordic edition-15
              Yamaha yz250 -02

              Comment

              • kamu
                Bimmer Rookie
                • Sep 2005
                • 182
                • Pori

                #22
                Originally posted by KingOnTheRoad View Post
                Powerflexit eilen laitoin alatukivarsiin ja reaktiotankoihin, niin kaikki edellä kirjoittamani viat poistuivat, ei vetelyä ja ohjaus tuntuma parani 100%.
                Suosittelen kyllä kaikkia joilla on samoja oireita e34:ssa niin vaihtamaan suosiolla sinne powerflexit alle. Ja oli muuten helpot laittaa
                Sama ongelma (urissa vetely) oli itellä, kokeiltiin monen valmistajan puslia, powerflexit kun laitto niin loppu vetely. Eikä mitään tärinöitä yms. ilmaantunut...

                Comment

                Working...
                X