Vaihdoin koiranluut ja raidetangot, jonka jälkeen kulmien säätöön. Ratti tuntui olevan suht suorassa ja autokin meni suoraan. Nyt parin päivän "testiajojen", eli työmatkojen jälkeen kuitenkin tuntuu, että jokin ei nyt mennyt ihan putkeen. Auto on kyllä jämäkemmän tuntuinen ja kulkee suoraan, mutta ratti voi tällöin olla joko suorassa, tai sitten aika paljonkin oikealle kallellaan. Eli välillä ok, välillä ei.
Vasemmalle kääntäessä auto tottelee napakasti, mutta oikealle kääntäessä on jotenkin epäherkempää...rattia saa kääntää enemmän jotta renkaat kääntyy yhtä paljon kuin pienellä liikkeellä vasemmalle. Tämäkin on jotenkin hetkittäistä. Yhtäkkiä se on ihan normaali ajettava, kohta ei. Johtuukohan tuo nyt siitä, että kulmat on kyllä ok, mutta jotain väljää niveltä/puslaa on vielä jäänyt alle ? Alapallot voi olla vähän väljät, mutta paha mennä sanomaan. Takakelkan puslakin on vaihdettu joten ei johdu siitä.
Tossa nyt noita arvoja kulmien tulostelapusta, jos ne mitään jollekkin sanoo. Mulle ei hirveesti. Astemerkki korvattu pisteellä.
Taka-akseli:
Camber: v -2.31' o -2.00'
Auraus: v +0.12' o +0.08'
Geometrisen kulkusuunnan poikkeama -0.02'
Etuakseli:
Caster: v +7.38' o +7.48'
K.P.I: v +10.42' o +12.53'
Camber: v -0.52' o -0.21'
Auraus: v +0.09' o +0.09'
Setback vasemmalle
vasen +41.00' / +2.00' -2.00'
oikea +32.00' +2.00' -2.00'
Setback oikealle
vasen +32.00 / +2.00' -2.00'
oikea +41.00 +2.00' -2.00'
Vasemmalle kääntäessä auto tottelee napakasti, mutta oikealle kääntäessä on jotenkin epäherkempää...rattia saa kääntää enemmän jotta renkaat kääntyy yhtä paljon kuin pienellä liikkeellä vasemmalle. Tämäkin on jotenkin hetkittäistä. Yhtäkkiä se on ihan normaali ajettava, kohta ei. Johtuukohan tuo nyt siitä, että kulmat on kyllä ok, mutta jotain väljää niveltä/puslaa on vielä jäänyt alle ? Alapallot voi olla vähän väljät, mutta paha mennä sanomaan. Takakelkan puslakin on vaihdettu joten ei johdu siitä.
Tossa nyt noita arvoja kulmien tulostelapusta, jos ne mitään jollekkin sanoo. Mulle ei hirveesti. Astemerkki korvattu pisteellä.
Taka-akseli:
Camber: v -2.31' o -2.00'
Auraus: v +0.12' o +0.08'
Geometrisen kulkusuunnan poikkeama -0.02'
Etuakseli:
Caster: v +7.38' o +7.48'
K.P.I: v +10.42' o +12.53'
Camber: v -0.52' o -0.21'
Auraus: v +0.09' o +0.09'
Setback vasemmalle
vasen +41.00' / +2.00' -2.00'
oikea +32.00' +2.00' -2.00'
Setback oikealle
vasen +32.00 / +2.00' -2.00'
oikea +41.00 +2.00' -2.00'
Comment